Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Graviditet og fødsel

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 04-12-2008, 09:57
Godemine Godemine er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Sted: oppå fjellet, oppå fjellet....
Meldinger: 6,628
Godemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond repute
Standard Vondt på innsiden av lårene og lysken = bekkenløsning?

Har plutseleg fått så vondt på innsidene av lårene (høgt oppe) når eg går den siste veka.
Har dette sammenheng med bekkenløsning?
evt at babyen er komme veldig langt ned i bekkenet no?
Eller er det noko heilt anna?
Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 13:21
VilleViola sin avatar
VilleViola VilleViola er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 5,303
VilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond repute
Standard

Nå er jo både muskler og ligamenter tøyd og belastet maks så om du får vondt så er det sikkert "normalt". Vet ikke om det er bekkenløsning, har liksom ikke kompetanse til å si om det er det eller ikke. Og babyen har sikkert sunket mye og dermed presser på andre ting enn for en stund siden.

Tenker jeg.....
Gammel 04-12-2008, 15:25
Senior Member

Godemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av VilleViola Vis post
Nå er jo både muskler og ligamenter tøyd og belastet maks så om du får vondt så er det sikkert "normalt". Vet ikke om det er bekkenløsning, har liksom ikke kompetanse til å si om det er det eller ikke. Og babyen har sikkert sunket mye og dermed presser på andre ting enn for en stund siden.

Tenker jeg.....
Altså, eg er ikkje redd for at det er noko unormalt eller farlig altså
Berre lurte på om dette hang sammen med bekkenløysinga. Kan liksom ikkje hukse at eg hadde vondt der på slutten med dei andre 3, men så hadde eg ikkje bekkenløysing heller med dei. Så lurte liksom berre på om dette hang i hop.

Kan spørre jordmor på mandag
Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 16:05
VilleViola sin avatar
Senior Member

VilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond repute
Standard

Hvis du har bekkenløsning vil jeg tro at det sikkert er noe med det. Vi blir jo rimelig slarkete der nede, både i bein og andre ting
Gammel 04-12-2008, 16:15
Senior Member

Standard

Sitat:
Hvis du har bekkenløsning vil jeg tro at det sikkert er noe med det. Vi blir jo rimelig slarkete der nede, både i bein og andre ting
Takk for oppmuntrende ord

Ps! Grattis med ny avater. Uvant, må venne meg til
Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 16:20
VilleViola sin avatar
Senior Member

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Godemine Vis post
Takk for oppmuntrende ord
Bare hyggelig! Jeg er realist akkurat på det punktet

Ja har jeg ikke fått meg stilig avatar ja. Jeg er veldig fornøyd
Gammel 04-12-2008, 16:23
Senior Member

Standard

Sitat:
Ja har jeg ikke fått meg stilig avatar ja. Jeg er veldig fornøyd
Meget vakker absolutt

Menne......for meg er du liksom sommerfuglen da......
Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 16:39
ff_ sin avatar
ff_ ff_ er offline
Senior Member

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 7,381
ff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond repute
Standard

hørtes ikke godt ut med slik vondt. det var ikke der der jeg hadde vondt, men vet lite!
niffen født februar 08
kjæreste med fantomet far til alle tre
Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 19:31
Abyss Abyss er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 5,753
Abyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har hatt vondt der - i muskelen på innsiden av låret - ved bekkenløsning. I følge fysioterapeuten min er dette fordi den muskelen strammes når man korrigerer for smertene i selve bekkenet. Hun løste det ved å manuelt tøye muskelen ut igjen. Usannsynlig vondt, men likefullt veldig virkningsfullt. Anbefales!
Gammel 04-12-2008, 19:42
MissMoneypenny MissMoneypenny er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 8,134
MissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har også hatt vondt der - verre og verre for hvert svangerskap. Bekkenløsning? Tja...noen ganger får jeg følelsen av at bekkenløsning er for kvinnen det som kolikk er for babyen - en knagg å henge vondter på. Jeg hadde i allefall vondt der, bekkenløsning eller ei.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:30.

HOVEDSIDER