Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Graviditet og fødsel

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 06-07-2013, 23:37
Hildeborg sin avatar
Hildeborg Hildeborg er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,638
Hildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av petunia Vis post
Vi har fremdeles morkaka i fryseren, og ja, det er litt upraktisk Får grave den ned i hagen snart tenker jeg
Med foerstemann hadde jeg ikke rukket aa tenke over det, og med nummer to (hjemmefoedsel) hadde vi ikke hage. Men ellers ville jeg gjerne ha tatt vare paa morkaka. Baade for aa ta meg en bit, og for aa grave ned et vakkert sted!
Gammel 07-07-2013, 07:25
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Hildeborg Vis post
Med foerstemann hadde jeg ikke rukket aa tenke over det, og med nummer to (hjemmefoedsel) hadde vi ikke hage. Men ellers ville jeg gjerne ha tatt vare paa morkaka. Baade for aa ta meg en bit, og for aa grave ned et vakkert sted!
Seriøst? Smake på den?!

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Gammel 07-07-2013, 16:05
Hildeborg sin avatar
Hildeborg Hildeborg er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,638
Hildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Seriøst? Smake på den?!
Haha, ja, i nysgjerrighetens navn! Dessuten har jeg anlegg for foedselsdepresjoner, og det kan da ikke skade
petunia (07-07-2013)
Gammel 07-07-2013, 22:20
Kivi sin avatar
Kivi Kivi er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 8,218
Kivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Seriøst? Smake på den?!
Du kan tørke morkake og få innholdet i kapselform. God næring for en barselkvinne... har ikke prøvd selv.
Gammel 08-07-2013, 10:35
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kivi Vis post
Du kan tørke morkake og få innholdet i kapselform. God næring for en barselkvinne... har ikke prøvd selv.
Får ta et google-søk har den jo liggende men tviler på det sanker så høy begeistring i familien om jeg serverer den....

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:24.

HOVEDSIDER