Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Forskning og fagartikler

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26-01-2012, 20:42
Evalita Evalita er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2012
Meldinger: 445
Evalita will become famous soon enoughEvalita will become famous soon enough
Standard Fagartikkel og fagartikkel...!

Har fått hele Foreldre og Barn i vranga jeg..men legger nå denne tråden her. Nå var det en artikkel i det for**a bladet igjen om søvn, der var bla nina misvær blitt intervjua. "rutiner bla bla bla... LÆRE å sovne selv bla bla bla... Så mye SKAL barnet sove bla bla bla... Ikke belønn barnet med å få komme opp i foreldresengen selv om de skriker..bla bla bla..!! Blir så sint! Drittblad!

*sur*

Sent from my SK17i using Tapatalk
Svar med sitat
Gammel 26-01-2012, 21:05
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Det er lenge siden jeg sendte dem en sur mail og sa opp abonnementet

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 26-01-2012, 22:28
elma sin avatar
elma elma er offline
Senior Member

Meldinger: 247
elma will become famous soon enough
Standard

Jeg også merket jeg ble provosert når jeg leste det. Tenk på alle nybakte foreldre også, blir jo helt villedet til å tenke at det er sånn det skal være slik som det står der. Jeg tenkte på å skrive inn til dem, får se, hvis jeg får formulert meg riktig. Men kanskje det blir som å "kaste perler for svin".. Sikkert ikke dumt det du gjorde fjummsi.
Svar med sitat
Gammel 26-01-2012, 23:03
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Tittet litt i et "Foreldre og barn" på legekontoret i dag, faktisk. Lenge siden sist - sa også opp abonnementet for mange år siden av omtrent samme årsaker... Husker bladet "Mamma" var mye bedre, men aner ikke hvordan det er nå. Endte opp med kun "Mothering", men nå er jo det ute av produksjon...

Poenget var egentlig at jeg skjønner frustrasjonen din!
Gammel 27-01-2012, 00:36
Hildeborg sin avatar
Hildeborg Hildeborg er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,638
Hildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond repute
Standard

Ja, det er mye drit... Mamma er faktisk en del bedre! Men jeg kan ikke lese sånne blader. De får meg til å tro at jeg bør dra på all inclusive-ferier til Tyrkia og at jeg må pusse opp badet og lage barnebursdager med matchende servietter og kinesiske lykter
Gammel 27-01-2012, 09:23
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Hildeborg Vis post
Ja, det er mye drit... Mamma er faktisk en del bedre! Men jeg kan ikke lese sånne blader. De får meg til å tro at jeg bør dra på all inclusive-ferier til Tyrkia og at jeg må pusse opp badet og lage barnebursdager med matchende servietter og kinesiske lykter
Ja, jeg vet! Det er så perfekt alt sammen - og sånn ønsker jeg faktisk ikke å være.

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 27-01-2012, 12:20
Evalita Evalita er offline
Senior Member

Meldinger: 445
Evalita will become famous soon enoughEvalita will become famous soon enough
Standard

Har veldig lyst til å si opp abonnementet jeg også!! Men fikk det i gave i fjor så det går vel ut av seg selv snart, enn så lenge funker det fin-fint som opptenning i peisen...! Blææhhh..

Har lyst til å sende mail om at dette er UNYANSERT og legge ved noen forskning som de kunne brukt.. Noen som har linker som jeg kan legge ved??
Svar med sitat
Gammel 27-01-2012, 18:05
Alexandra sin avatar
Alexandra Alexandra er offline
Senior Member

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 2,258
Alexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond repute
Standard

Det ligger sikkert mange flotte linker her.

Og uansett er bare det i seg selv å sende en mail og fortelle dem at de er unyanserte veldig bra. Lesernes meninger teller. (håper jeg)

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:54.

HOVEDSIDER