Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Velkommen > Informasjon fra ledelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 24-09-2005, 20:14
Sommerfugl sin avatar
Sommerfugl Sommerfugl er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,459
Sommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Zina
Laget litt om på flyeren jeg. La til de 8 idealene og noen linker. Det er en flyer som skal printes på begge sider av arket og brettes etterpå.
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=891578
Dersom dere vil laste den ned for å skrive den ut trykker dere på bildet, og så på last ned bilde i menyen til høyre for bilde.
Så flott! Men jeg klarte ikke å laste den ned... Har du mulighet til å sende meg den via mail??
Svar med sitat
Gammel 24-09-2005, 20:16
Zina sin avatar
Zina Zina er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,195
Zina is a glorious beacon of lightZina is a glorious beacon of lightZina is a glorious beacon of lightZina is a glorious beacon of lightZina is a glorious beacon of light
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Marihønemor
Så flott! Men jeg klarte ikke å laste den ned... Har du mulighet til å sende meg den via mail??
Det kan jeg! Send meg mail-adressen din på PM du!
Svar med sitat
Gammel 24-09-2005, 20:19
Zina sin avatar
Zina Zina er offline
Senior Member

Zina is a glorious beacon of lightZina is a glorious beacon of lightZina is a glorious beacon of lightZina is a glorious beacon of lightZina is a glorious beacon of light
Standard

Man måtte visst registrere seg for å få laste ned der. Jeg kan prøve å finne et annet sted jeg kan legge dem. Men kan så klart sende dem på mail.
Svar med sitat
Gammel 24-09-2005, 21:56
Skittles Skittles er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,186
Skittles is a splendid one to beholdSkittles is a splendid one to beholdSkittles is a splendid one to beholdSkittles is a splendid one to beholdSkittles is a splendid one to beholdSkittles is a splendid one to behold
Standard

Flott - skal henge opp når vi får printer og får den ut!

Min Bærbare Blogg

Bærbare REVIEWS

mens pappa er offshore... når han er tilbake
Svar med sitat
Gammel 24-09-2005, 22:35
Sommerfugl sin avatar
Senior Member

Sommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond repute
Standard

Zina, det er to setninger som har kommet to ganger på flyeren, har du mulighet til å fikse det og sende meg en ny? Kan ikke redigere den du sendte siden det er et bilde...

Det er setningene "Vi oppmuntrer foreldrene..." Og " Hold babyen mens h*n mates..." som har kommet to ganger.

Perfeksjonisten i meg tok litt over nå...
Svar med sitat
Gammel 24-09-2005, 22:45
Zina sin avatar
Zina Zina er offline
Senior Member

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Marihønemor
Zina, det er to setninger som har kommet to ganger på flyeren, har du mulighet til å fikse det og sende meg en ny? Kan ikke redigere den du sendte siden det er et bilde...

Det er setningene "Vi oppmuntrer foreldrene..." Og " Hold babyen mens h*n mates..." som har kommet to ganger.

Perfeksjonisten i meg tok litt over nå...
Will do!
Svar med sitat
Gammel 25-09-2005, 07:40
Sommerfugl sin avatar
Senior Member

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Zina
Will do!
Takk! Nå var alt helt riktig!!
Svar med sitat
Gammel 25-09-2005, 09:11
Blesha sin avatar
Blesha Blesha er offline
Senior Member

Sted: Oslo
Meldinger: 3,340
Blesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond repute
Standard

Er den "rette" versjonen lagt ut på nett, eller får man den tilsendt på e-post?
Gammel 25-09-2005, 09:57
Zina sin avatar
Zina Zina er offline
Senior Member

Standard

Jeg har lagt den ut, men kan så klart sende den til deg på mail også!
Svar med sitat
Gammel 27-09-2005, 10:15
Blesha sin avatar
Blesha Blesha er offline
Senior Member

Sted: Oslo
Meldinger: 3,340
Blesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond reputeBlesha has a reputation beyond repute
Standard

Jeg forandret størrelsen på overskriften til 15, størrelsen på resten av teksten (og mellomrommene) til 11, så fikk vi flyeren på én side! Kan dessverre ikke få lagt den utpga filen er for stor, men om du sender meg e-post adressen din, kan jeg sende den over til deg, Cecilie!

Sist endret av Blesha; 27-09-2005 kl 10:23
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:54.

HOVEDSIDER