Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Velkommen > Informasjon fra ledelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16-03-2005, 00:03
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Tamara
Jeg får den over 2 sider, men det kan jeg vel sikkert krympe på et vis, kan jeg ikke? *blånn*
Jeg får den også over 2 sider, ja... Når den ble laget... var den på et tidspunkt nedenom side 2? Og bare brukt piltast opp på side 1 igjen? For da står den i tilfelle som et 2-siders dokument...
Gammel 16-03-2005, 00:04
Cecilie sin avatar
Cecilie Cecilie er offline
Admin

Sted: Bergen
Meldinger: 3,897
Cecilie has a reputation beyond reputeCecilie has a reputation beyond reputeCecilie has a reputation beyond reputeCecilie has a reputation beyond reputeCecilie has a reputation beyond reputeCecilie has a reputation beyond reputeCecilie has a reputation beyond reputeCecilie has a reputation beyond reputeCecilie has a reputation beyond reputeCecilie has a reputation beyond reputeCecilie has a reputation beyond repute
Standard

Jeg skal se på det.
Gammel 16-03-2005, 00:04
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Tamara
Jeg får den over 2 sider, men det kan jeg vel sikkert krympe på et vis, kan jeg ikke? *blånn*

Nevermind.... Fikk den på en side nå.....
Gammel 16-03-2005, 00:05
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Jeg får den på en side om jeg samler teksten, så det er uten linjeskift i mellom, men det ser ikke like bra ut som originalen da..

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 21-09-2005, 22:00
Mafalda sin avatar
Mafalda Mafalda er offline
Senior Member

Meldinger: 10,779
Mafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond repute
Standard

Her er de!
Gammel 21-09-2005, 22:07
Sommerfugl sin avatar
Sommerfugl Sommerfugl er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,459
Sommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond reputeSommerfugl has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mammaen til lillegull
Her er de!
Superdupert!!!
De tar jeg med på mandag!!!

Svar med sitat
Gammel 24-09-2005, 16:23
Gjest Gjest er offline
Gjest

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 2,697
Gjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond repute
Standard

Tenkte på en ting... I flyeren står der "AP er et forsøk på å finne igjen de gode tingene fra gamle tiders barneoppdragelse, samtidig som man vil beholde det som er bra i vår moderne måte å leve på." Når jeg tenker på gamle dagers oppdragelse kommer det frem tanker om tukting, skammekrok, belte osv. Ref. Jesper Juul. Og det er jo det stikk motsatte av hva AP er. Tenk om der er flere som får disse assosiasjonene enn meg? Hva mener dere?
Svar med sitat
Gammel 24-09-2005, 17:37
soro sin avatar
soro soro er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,387
soro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Torget
Tenkte på en ting... I flyeren står der "AP er et forsøk på å finne igjen de gode tingene fra gamle tiders barneoppdragelse, samtidig som man vil beholde det som er bra i vår moderne måte å leve på." Når jeg tenker på gamle dagers oppdragelse kommer det frem tanker om tukting, skammekrok, belte osv. Ref. Jesper Juul. Og det er jo det stikk motsatte av hva AP er. Tenk om der er flere som får disse assosiasjonene enn meg? Hva mener dere?
Det står da vitterlig "de GODE tingene"?

Men sambo reagerte akkurat som deg, så du er nok inne på noe...

februar 2005 og januar 2007
Svar med sitat
Gammel 24-09-2005, 19:27
lucifer81 sin avatar
lucifer81 lucifer81 er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Sted: oslo
Meldinger: 5,774
lucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond repute
Standard

bildet?? ser ikke noe bildet jeg....

men kan skrive den ut uansett og ta med på helsestasjon på mandag!
Like the blood that unites us all.
Man did not weave the web of life,
He is merely a strand in it.
Whatever he does to the web,
He does to himself.
Svar med sitat
Gammel 24-09-2005, 20:06
Zina sin avatar
Zina Zina er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,195
Zina is a glorious beacon of lightZina is a glorious beacon of lightZina is a glorious beacon of lightZina is a glorious beacon of lightZina is a glorious beacon of light
Standard

Laget litt om på flyeren jeg. La til de 8 idealene og noen linker. Det er en flyer som skal printes på begge sider av arket og brettes etterpå.
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=891578
Dersom dere vil laste den ned for å skrive den ut trykker dere på bildet, og så på last ned bilde i menyen til høyre for bilde.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:55.

HOVEDSIDER