Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Om bæring > Hvordan knyte?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16-10-2006, 20:49
Gyda sin avatar
Gyda Gyda er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Jæren
Meldinger: 7,955
Gyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond repute
Standard Hvordan få knærne høyere enn baken?

Det bæres en del her for tiden. Helst i sjal på ryggen.

Men jeg får ikke knærne så høyt som jeg synes de skal, så hun blir liksom hengende i baken om dere skjønner. Har vel egentlig aldri fått til noen god froskelignende posisjon på beina, samme hvordan jeg har båret og hvem jeg har båret

Jenta er god og rund, og det er moren også. I tillegg brukes tøybleier. Har dette noe å si? Det blir liksom ikke så mye lår å få tak i...

Gode tips mottas med takk!!
Gammel 16-10-2006, 21:44
Krusedull sin avatar
Krusedull Krusedull er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 8,874
Krusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond repute
Standard

Hvordan knyter du? Jeg synes nemlig også dette er vanskelig når jeg knyter ryggsekk, men det går greit med omluttet kryss...

www.krusedull.net
Svar med sitat
Gammel 16-10-2006, 22:14
Gyda sin avatar
Gyda Gyda er offline
Moderator

Sted: Jæren
Meldinger: 7,955
Gyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond repute
Standard

Knyter vel wiggleproof (tror jeg) uten å ta ekstra gang rundt beina.

Kanskje jeg må prøve en annen knyting. Men synes heller ikke jeg får det til om jeg bærer på magen eller i slynge...
Gammel 16-10-2006, 22:42
Chickpea sin avatar
Chickpea Chickpea er offline
Senior Member

Sted: I kornsirkelen
Meldinger: 7,544
Chickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond repute
Standard

Jeg bruker ikke sjal, men kan vel fortelle hva jeg gjør med mt. Når hun er oppå ryggen så tar jeg tak under knehasene hennes og løfter de litt opp mens jeg skumper henne ekstra godt nedi. Kan det funke?

dot e dot- bær med stil[/size]
Svar med sitat
Gammel 16-10-2006, 22:57
Eowyn Eowyn er offline
Senior Member

Meldinger: 4,126
Eowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond repute
Standard

Å herregud. Nå hadde jeg laget en lang og detaljert beskrivelse som antakeligvis ville løst alt sammen , men så forsvant det da jeg måtte logge meg inn på nytt! Argh!

Jeg tror heller jeg legger inn en bildeserie ved neste anledning.
Gammel 16-10-2006, 22:57
Krusedull sin avatar
Krusedull Krusedull er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 8,874
Krusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond repute
Standard

Jeg trekker også litt i knehasene, men jeg kan ikke wiggleproof, så jeg har ikke helt klart for meg hvordan sjalet ligger da... Uansett tror jeg trikset til ertedamen kan funke

www.krusedull.net
Svar med sitat
Gammel 17-10-2006, 14:08
Ulvemor sin avatar
Ulvemor Ulvemor er offline
Senior Member

Sted: Hippieland
Meldinger: 3,110
Ulvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond repute
Standard

Hvis du har en knytting hvor barnet sitter i et sjalkryss, så handler det om å spre stoffet godt utover, sånn at hun får stoff nesten helt ut i knehasene. Hvis du har en knytting hvor du legger stoffet over rompa hennes, må du stramme godt sånn at nederkanten av stoffet kommer ordentlig inntil deg, og det dannes en lomme i stoffet som rompa hennes "detter" ned i.

Jag är den bro som orkar bära dej,
Jag är den hamn som ger dej skydd
Jag är den eld där du kan värma dej
Jag är den famn där du är trygg
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:55.

HOVEDSIDER