Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Om bæring > Hvordan knyte?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15-09-2006, 10:40
Sunshine sin avatar
Sunshine Sunshine er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 2,796
Sunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond repute
Standard Miss Moneypenny / evt. andre Wilkinettbrukere

Hei! Jeg mener å huske at du har brukt en Wilkinet, stemmer det? Jeg lurer på om du, eller noen andre, har erfaring med ryggbæring i den? Like behagelig som i Mei Tai eller? Jeg brukte den bare de første månedene til de to eldste, og gav med da det ble for tungt på magen.

(Lillejenta er rundt om 8 kg nå, og jeg har begynt å tenke på ryggbæring i både Wilkinet og Mei Tai.)
"Babies will wean and someday they will sleep through the night. This high maintenance stage of nighttime parenting will pass. The time in your arms, at your breast, and in your bed is a relatively short while in the life of a baby, yet the memories of love and availability last forever."
Dr William Sears
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:23.

HOVEDSIDER