Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Om bæring > Bæregalleri

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 01-08-2006, 00:33
Essa sin avatar
Essa Essa er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 888
Essa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond repute
Standard Se så nyyyydelig sjal jeg har fått låne av verdens beste Serendipity!!

Først av alt: Tuuuusen takk Serendipity, du er TOPPEN altså!!!

Og så må jeg bare vise frem bilder, for det er så fint!! Må ikke jeg bare ha et sånt sjal egentlig?

Litt dårlige mobilbilder av Ellaroo La Rae:

Sjalet er litt uvant og ganske anderledes en Inka'en min, men jeg tror at når jeg venner meg til å stramme litt anderledes vil jeg like det godt!!! Stødigere enn jeg fryktet - i alle fall på magen. Ryggen ble litt vinglete, men det kan ha med stramming å gjøre. Gleder meg til å bli bedre kjent med det!!

"It isn't what you do - it's the way you do it!"
Svar med sitat
Gammel 01-08-2006, 00:36
Lille Bill Lille Bill er offline
Senior Member

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,162
Lille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond repute
Standard

Saa fine dere var! Vi og vil ha....

Mammaen til Booo juni 2005
lille M januar 2008
Svar med sitat
Gammel 01-08-2006, 00:36
Eowyn Eowyn er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 4,126
Eowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond repute
Standard

Så flotte dere er! LaRae er et vakkert sjal, jeg venter et i posten disse dager. Gleder meg til det kommer!
Gammel 01-08-2006, 00:38
Gyda sin avatar
Gyda Gyda er offline
Moderator

Sted: Jæren
Meldinger: 7,955
Gyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond repute
Standard

Nydelig var det!

Er det en EllaRoo? Tror det var et slikt jeg fikk kjenne på sist uke, og det kjentes utrolig flott ut for varme sommerdager, selv om det nok ikke gir samme støtte som de tykkere sjalene.
Gammel 01-08-2006, 00:39
Gyda sin avatar
Gyda Gyda er offline
Moderator

Sted: Jæren
Meldinger: 7,955
Gyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond repute
Standard

- og nå så jeg at du hadde fått inn navnet også ja, og at jeg husket riktig...

Ja, og så var dere nydelige også
Gammel 01-08-2006, 00:42
Gjest Gjest er offline
Gjest

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 2,697
Gjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond repute
Standard

Så fine dere er Fargene i dette sjalet er så utrolig fine at jeg velger dette sjalet ene og alene pga det Og jeg føler meg kjempefin når jeg har det på også Og er det ikke fint når du knytter omslyttet kryss (heter det det??) foran og stripene bølger seg oppover? Du kledde det!!!
Svar med sitat
Gammel 01-08-2006, 00:43
lucifer81 sin avatar
lucifer81 lucifer81 er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Sted: oslo
Meldinger: 5,774
lucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond repute
Standard

aaah! dere kledde LaRae ja!!!!!
Like the blood that unites us all.
Man did not weave the web of life,
He is merely a strand in it.
Whatever he does to the web,
He does to himself.
Svar med sitat
Gammel 01-08-2006, 00:43
ff_ sin avatar
ff_ ff_ er offline
Senior Member

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 7,379
ff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond repute
Standard

hvordan knyter du på ryggen? jeg er så glad etter at elvira lærte meg ryggsekk med tvinn....da funker det stødig på ryggen...sånne omsluttet kryss funker ikke...(husker ikke navn....) men
ja men du var fin og frisk med det sjalet!!!!
niffen født februar 08
kjæreste med fantomet far til alle tre
Svar med sitat
Gammel 01-08-2006, 00:47
Essa sin avatar
Essa Essa er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 888
Essa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond repute
Standard

Så hyggelig at dere synes vi var fine! (Til tross for at jeg nettopp hadde stått opp og var usminka og "tufsat" )

Jeg klarer ikke ryggsekk jeg! For det første blir det tungt på skuldrene synes jeg, og for det andre så retter han ut beina så han detter ut... Så jeg bruker bare omsluttet ryggkryss. Synes det går kjempebra med Storken, men er veeeldig nøye med å stramme hele veien...
Sitat:
Opprinnelig postet av ff_
hvordan knyter du på ryggen? jeg er så glad etter at elvira lærte meg ryggsekk med tvinn....da funker det stødig på ryggen...sånne omsluttet kryss funker ikke...(husker ikke navn....) men

ja men du var fin og frisk med det sjalet!!!!

"It isn't what you do - it's the way you do it!"
Svar med sitat
Gammel 01-08-2006, 00:50
Gjest Gjest er offline
Gjest

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 2,697
Gjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Stine75
Så hyggelig at dere synes vi var fine! (Til tross for at jeg nettopp hadde stått opp og var usminka og "tufsat" )
Hm, da må jeg få se et bilde av deg engang der du ikke er "tufsat", for jeg synes du var rett så vakker nå
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:44.

HOVEDSIDER