Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Om bæring > Bæregalleri

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 08-07-2006, 00:26
Tøysetutta sin avatar
Tøysetutta Tøysetutta er offline
Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 44
Tøysetutta will become famous soon enough
Standard

Åh, den var fin!!
Gammel 08-07-2006, 00:30
Eowyn Eowyn er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 4,126
Eowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond repute
Standard

Lekker, lekker! Kjøpt hvor? Hvordan er bærekomforten?
Gammel 08-07-2006, 00:41
Calliope sin avatar
Calliope Calliope er offline
Senior Member

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,949
Calliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond repute
Standard

www.meitaibaby.com
Gammel 08-07-2006, 01:08
Chickpea sin avatar
Chickpea Chickpea er offline
Senior Member

Sted: I kornsirkelen
Meldinger: 7,544
Chickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Elvira
Lekker, lekker! Kjøpt hvor? Hvordan er bærekomforten?
Jeg synes den er lik babyhawk i komfort. Stoffet er tynnere og ikke børstet. Liker veldig godt

dot e dot- bær med stil[/size]
Svar med sitat
Gammel 08-07-2006, 01:13
Eowyn Eowyn er offline
Senior Member

Eowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Chickpea
Jeg synes den er lik babyhawk i komfort. Stoffet er tynnere og ikke børstet. Liker veldig godt
Den har skiftbart panel, ikke sant? Åssen er det festet da? Med borrelås?
Gammel 08-07-2006, 01:15
Chickpea sin avatar
Chickpea Chickpea er offline
Senior Member

Sted: I kornsirkelen
Meldinger: 7,544
Chickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Elvira
Den har skiftbart panel, ikke sant? Åssen er det festet da? Med borrelås?
Ikke min. Jeg liker ting veldig enkelt, ensidig og uskiftbart... Men jeg tror det er borrelås i zippyene

dot e dot- bær med stil[/size]
Svar med sitat
Gammel 08-07-2006, 01:18
Eowyn Eowyn er offline
Senior Member

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Chickpea
Ikke min. Jeg liker ting veldig enkelt, ensidig og uskiftbart... Men jeg tror det er borrelås i zippyene
Ok. Ser for meg at de blir litt "tykke" med skiftbart panel... Det enkle er ofte det beste, er det ikke så? Er dette en keeper, Erten?
Gammel 08-07-2006, 01:50
Chance sin avatar
Chance Chance er offline
Senior Member

Meldinger: 982
Chance is a splendid one to beholdChance is a splendid one to beholdChance is a splendid one to beholdChance is a splendid one to beholdChance is a splendid one to beholdChance is a splendid one to beholdChance is a splendid one to behold
Standard

Oi! Jeg er ikke særlig rød av meg, men den der var jo bare knall fin!
Happy family!
Svar med sitat
Gammel 08-07-2006, 11:37
Ulvemor sin avatar
Ulvemor Ulvemor er offline
Senior Member

Sted: Hippieland
Meldinger: 3,110
Ulvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond repute
Standard

Ååååå! Jeg elsker rødt, og denne var bare helt utrolig nydelig!!!

Jag är den bro som orkar bära dej,
Jag är den hamn som ger dej skydd
Jag är den eld där du kan värma dej
Jag är den famn där du är trygg
Svar med sitat
Gammel 08-07-2006, 14:14
Barri sin avatar
Barri Barri er offline
Senior Member

Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,837
Barri has much to be proud ofBarri has much to be proud ofBarri has much to be proud ofBarri has much to be proud ofBarri has much to be proud ofBarri has much to be proud ofBarri has much to be proud ofBarri has much to be proud of
Standard

Den var helt nydelig altså!!

Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:02.

HOVEDSIDER