Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Om bæring > Bæregalleri

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 09-06-2006, 19:49
lucifer81 sin avatar
lucifer81 lucifer81 er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Sted: oslo
Meldinger: 5,774
lucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond repute
Standard min nye freehand!

Endelig fikk jeg min freehand! Den er virkelig behagelig å bruke!!! min nye favoritt! også hadde den laaaaange stropper så her kan det virkelig twistes!!

Like the blood that unites us all.
Man did not weave the web of life,
He is merely a strand in it.
Whatever he does to the web,
He does to himself.
Svar med sitat
Gammel 09-06-2006, 20:21
Eple sin avatar
Eple Eple er offline
Senior Member

Sted: Regnbyen
Meldinger: 3,736
Eple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond repute
Standard

For en fantastisk sak! DET nydelige motivet!!!!!!

Den var finere enn babybjørnen jeg hadde i 1998 gitt!

herregud- jeg bare få en til- jeg blir helt bæresyk! (bar minsten hjem fra barnehagen i dag, nesten 30 kg er han nå...)

*slitenEple*

When I approach a child, he inspires me in two sentiments; tenderness for what he is, and respect for what he may become.
Louis Pasteur
Svar med sitat
Gammel 09-06-2006, 20:54
Tøysetutta sin avatar
Tøysetutta Tøysetutta er offline
Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 44
Tøysetutta will become famous soon enough
Standard

Steike, den var kjempestilig.
Svar med sitat
Gammel 09-06-2006, 21:00
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Ååå, den var stilig!!

Helt typisk deg, da! Og så nydelig det mønsteret var..
Gammel 09-06-2006, 21:49
Chickpea sin avatar
Chickpea Chickpea er offline
Senior Member

Sted: I kornsirkelen
Meldinger: 7,544
Chickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond repute
Standard

Jeg er forundret over at du ikke har fått den en før jeg. Freehand er bare *deg*! Mei tai basillen ??

dot e dot- bær med stil[/size]
Svar med sitat
Gammel 09-06-2006, 22:09
lucifer81 sin avatar
Senior Member

lucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Chickpea
Jeg er forundret over at du ikke har fått den en før jeg. Freehand er bare *deg*! Mei tai basillen ??
jepp skikkelig også! etter at jeg lærte meg å bruke den ordentlig er jeg frelst!!!

venter på en BH også!!
He does to himself.
Svar med sitat
Gammel 10-06-2006, 02:43
ff_ sin avatar
ff_ ff_ er offline
Senior Member

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 7,379
ff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifer81

venter på en BH også!!
ja, uten bh kommer en ikke langt! særlig når en har melk i puppene! he he

fin meitai ja...så den jo vi da den kom ut av esken....
niffen født februar 08
kjæreste med fantomet far til alle tre
Svar med sitat
Gammel 10-06-2006, 10:01
lucifer81 sin avatar
Senior Member

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av ff_
ja, uten bh kommer en ikke langt! særlig når en har melk i puppene! he he

fin meitai ja...så den jo vi da den kom ut av esken....
He does to himself.
Svar med sitat
Gammel 10-06-2006, 11:39
Eowyn Eowyn er offline
Senior Member

Meldinger: 4,126
Eowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond repute
Standard

Den er überlekker!
Jaja, takket være deg luc sitter jeg her og titter på Freehand meitaier og det er vel ikke usannsynlig at det kommer en min vei etterhvert.

Takk for "tips", eller kanskje ikke...

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:53.

HOVEDSIDER