Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Om bæring > Bæregalleri

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12-08-2006, 01:23
Eowyn Eowyn er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 4,126
Eowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ingrid
Jeg bruker den standard hug-a-bub knytingen:
http://www.hugabub.com/flex/tying_the_hugabub/89/1
Ja, den er jo grei og god å bruke. Har du prøvd å ha bena innenfor magebeltet i froskestilling? Magebeltet bør egentlig være forknytt ganske stramt (her må du bare prøve deg frem), for da "samler" den barnet og gir deg god støtte. Men dette er du sikkert kjent med. Elastisk siger jo litt, det er jo ikke til å komme fra, men jeg syntes jo det ikke burde sagge så mye at du føler det blir pesete, iallefall ikke når barnet ikke veier så mye. Men kanskje det bare er slik det er...
Gammel 12-08-2006, 01:24
2 berter 2 berter er offline
Junior Member

Medlem siden: Aug 2006
Sted: oslo
Meldinger: 20
2 berter will become famous soon enough2 berter will become famous soon enough
Standard

Nydelig sjal og vakkert sovebilde!
Gammel 12-08-2006, 01:31
soro sin avatar
soro soro er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,387
soro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond reputesoro has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Elvira
Hmmm... Kan jeg spørre om hvilken knyting du bruker? Ser liksom for meg at det skal mye til at det skal sagge når de er så små, med mindre de veier mye, liksom...
I mitt elastiske sjal sagger ikke Knerten på 10-12 kilo etter to timer. Men det må knyttes ganske stramt, selvfølgelig, og spres i alle tenkelige rettninger.

februar 2005 og januar 2007
Svar med sitat
Gammel 12-08-2006, 19:25
Ket sin avatar
Ket Ket er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,325
Ket has a reputation beyond reputeKet has a reputation beyond reputeKet has a reputation beyond reputeKet has a reputation beyond reputeKet has a reputation beyond reputeKet has a reputation beyond reputeKet has a reputation beyond reputeKet has a reputation beyond reputeKet has a reputation beyond reputeKet has a reputation beyond reputeKet has a reputation beyond repute
Standard

Kjempefint sjal

Jeg har nesten likedan sjøl...

Mitt skal være i farven salvie, men det ligner veldig på ditt. Det som er litt vittig, er at nesten uansett hva jeg har hatt på meg, så har det passet sammen med farvene til sjalet. Tilfeldig, neppe, jeg har nok mye grønne klær ja...
Gammel 12-08-2006, 22:40
ff_ sin avatar
ff_ ff_ er offline
Senior Member

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 7,379
ff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond repute
Standard

så fint!
har jo faktisk to indio sjal jeg...men de er det mer farge på...veldig fine de der lyse og...
mien er for lange...sukk!
niffen født februar 08
kjæreste med fantomet far til alle tre
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:57.

HOVEDSIDER