Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Om bæring > Bæregalleri

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11-04-2007, 22:21
VilleViola sin avatar
VilleViola VilleViola er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 5,302
VilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond repute
Standard Min første selvsydde slynge!

Ja tenkt at det har jeg klart i kveld! Nå skal jeg på barselbesøk ja, endelig! Skal prøve å få tatt "action"bilder i morra

Detaljer...det står:
Chrysanthemums: the symbol for Long life and Harmony

Synes det passet så godt til dette barnet, siden historien som gjorde at han ble til står til disse ordene.

Gammel 11-04-2007, 22:23
Vanilje sin avatar
Vanilje Vanilje er offline
Senior Member

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 3,466
Vanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond repute
Standard

Nydelig! Så flotte farger!

"Ethvert lite menneskebarn ville mye heller vært i morens armer i et trist skur enn alene i det mest eksklusive barneværelse" Desmond Morris
Svar med sitat
Gammel 11-04-2007, 23:03
La Luna sin avatar
La Luna La Luna er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,506
La Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond repute
Standard

Kjempeflott slynge! Men jeg må si jeg lurer fælt på hvordan det lille nurket ble til da... Det første jeg tenkte på var at han ble til i en blomstereng, full av chrysantemum...
Gammel 11-04-2007, 23:07
trinny sin avatar
trinny trinny er offline
Senior Member

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 3,033
trinny has a reputation beyond reputetrinny has a reputation beyond reputetrinny has a reputation beyond reputetrinny has a reputation beyond reputetrinny has a reputation beyond reputetrinny has a reputation beyond reputetrinny has a reputation beyond reputetrinny has a reputation beyond reputetrinny has a reputation beyond reputetrinny has a reputation beyond reputetrinny has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Snorkfrøken
Kjempeflott slynge! Men jeg må si jeg lurer fælt på hvordan det lille nurket ble til da... Det første jeg tenkte på var at han ble til i en blomstereng, full av chrysantemum...

Det var det første som slo meg også,men det er kanskje noe dypere enn det?
Nydelig slynge,flink er du
Gammel 11-04-2007, 23:13
La Luna sin avatar
La Luna La Luna er offline
Senior Member

Meldinger: 1,506
La Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av trinny
Det var det første som slo meg også,men det er kanskje noe dypere enn det?
Ja, det tror jeg også. Sikkert en rørende historie bak.
Gammel 12-04-2007, 07:36
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Sted: Oslo
Meldinger: 10,022
Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard

Så vakkert!

When you accept what is, what is changes.
Svar med sitat
Gammel 12-04-2007, 08:53
VilleViola sin avatar
Senior Member

VilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond repute
Standard

Ja kanskje han ble unnfanget i en eng av Chrysanthemum, hva vet jeg Men det jeg syntes var så fint med disse ordene, var at mamman hans har slitt fælt med "aksept" for at hun nå fikk et barn i ganske høy alder, og det som visst var vanskelig for familien hennes var at barnefaren er fra Afrika, men han er jo bare super! Hun møtte han da hun jobbet i Afrika i et år og slik ble de kjærester. Hun har blitt ent helt nyt menneske siden hun traff kjæresten sin, harmoni, og jeg håper inderlig at babyen får et langt og godt liv. Derfor synes jeg disse ordene passer så fint. Jeg er sikkert rar......
Gammel 12-04-2007, 08:57
Lotta sin avatar
Lotta Lotta er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 692
Lotta has much to be proud ofLotta has much to be proud ofLotta has much to be proud ofLotta has much to be proud ofLotta has much to be proud ofLotta has much to be proud ofLotta has much to be proud ofLotta has much to be proud of
Standard

Den passer sikkert utrolig bra til ett gyldent barn,pappan fra afrika og mamman fra norden. Det må bra bli vakkert det

Flott slynge forresten
Gammel 12-04-2007, 09:32
VilleViola sin avatar
Senior Member

Standard

Nå må dere ikke le av hvordan jeg ser ut da......jeg er "trøtt i trynet"..... Ikke fikk jeg festet den ordentlig heller, fotografen hadde det travelt så jeg måtte bare hive den på.

Gammel 12-04-2007, 09:55
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Sted: Oslo
Meldinger: 10,022
Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard

Så flotte dere er! Og den ser fantastisk ut i action også den slynga!

When you accept what is, what is changes.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:54.

HOVEDSIDER