Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Om bæring > Bæregalleri

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11-09-2006, 16:15
La Luna sin avatar
La Luna La Luna er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,506
La Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond repute
Talking Jeg har bestilt Mei Tai fra dot e dot!

Endelig fikk jeg ut finger'n og bestilte meg en Mei Tai! Har hatt så lyst så lenge, så nå blir det ny bæredings i heimen! Har en Ergo fra før, og den er super, men en Mei Tai er jo mer dekorativ da...

Her er den:

http://chickpea.typepad.com/photos/p...amelpeace.html

Har bestilt med sjokoladebrune stropper.
Gammel 11-09-2006, 16:37
Chickpea sin avatar
Chickpea Chickpea er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Sted: I kornsirkelen
Meldinger: 7,544
Chickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond repute
Standard

PS:You have mail

dot e dot- bær med stil[/size]
Svar med sitat
Gammel 11-09-2006, 17:25
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Sted: Oslo
Meldinger: 10,022
Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard

Så fin! Jeg har også det stoffet i en av mine MT!

When you accept what is, what is changes.
Svar med sitat
Gammel 11-09-2006, 18:13
mara sin avatar
mara mara er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 194
mara has a spectacular aura aboutmara has a spectacular aura aboutmara has a spectacular aura about
Standard

så fin!
Svar med sitat
Gammel 11-09-2006, 19:55
VilleViola sin avatar
VilleViola VilleViola er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 5,302
VilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond repute
Standard

Så nydelig, og vi har nok lik smak for slik hadde jeg tenkt å kjøpe meg også, med samme stoff. Vi får sjå til jul, om nissen kommer med gave til meg....
Gammel 11-09-2006, 20:56
Gjest Gjest er offline
Gjest

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 2,697
Gjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond reputeGjest has a reputation beyond repute
Standard

Gratulerer Jeg hadde bare Ergo lenge og bestilte MT da gutten var godt over året. Jeg skjønte ikke den store entusiasmen over denne fordi jeg syntes Ergoen var MYE bedre. Men så har jeg lært meg å knytte den riktig og da er det den aller beste bæredingsen jeg har, kan ikke leve uten Lykke til med din Meitai
Svar med sitat
Gammel 11-09-2006, 21:58
La Luna sin avatar
La Luna La Luna er offline
Senior Member

Meldinger: 1,506
La Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Villemo
Så nydelig, og vi har nok lik smak for slik hadde jeg tenkt å kjøpe meg også, med samme stoff. Vi får sjå til jul, om nissen kommer med gave til meg....
Hi hi! Har du vært snill jente da..?
Gammel 11-09-2006, 22:05
Safran sin avatar
Safran Safran er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 3,657
Safran has a reputation beyond reputeSafran has a reputation beyond reputeSafran has a reputation beyond reputeSafran has a reputation beyond reputeSafran has a reputation beyond reputeSafran has a reputation beyond reputeSafran has a reputation beyond reputeSafran has a reputation beyond reputeSafran has a reputation beyond reputeSafran has a reputation beyond reputeSafran has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har bestilt meg en Dot e Dot jeg og! Rokokko med sjoko-seler .Skal forte meg å bære masse før snuppa blir for stor...

Kos deg med meitaien din!
Gammel 14-09-2006, 17:05
VilleViola sin avatar
VilleViola VilleViola er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 5,302
VilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Snorkfrøken
Hi hi! Har du vært snill jente da..?
Ja.....

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:05.

HOVEDSIDER