Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Familieliv/samliv

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 25-02-2009, 17:55
Sally sin avatar
Sally Sally er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 6,171
Sally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av tryllepiken Vis post
Men du,vil du virkelgi søke sykepleierutdanning med ødelagt rygg?Det er jo ett yrke med mange tunge tak,harde gulv å gå på,lange dager.Sankker av erfaring.
Det er far i huset som har ødelagt rygg og dermed mulighet til å være med barna mens hun studerer.
Gammel 25-02-2009, 19:13
tryllepiken sin avatar
tryllepiken tryllepiken er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2007
Sted: vestlandet
Meldinger: 546
tryllepiken is a splendid one to beholdtryllepiken is a splendid one to beholdtryllepiken is a splendid one to beholdtryllepiken is a splendid one to beholdtryllepiken is a splendid one to beholdtryllepiken is a splendid one to beholdtryllepiken is a splendid one to behold
Standard

haha,da misforsto jeg,og jeg hadde misforståttt igjen når jeg lese det nå.
Lykke til med studiene!
Gammel 25-02-2009, 19:52
Hildeborg sin avatar
Hildeborg Hildeborg er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,638
Hildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av VilleViola Vis post
Fungerer det?
Og hvilke problemstillinger har dere som har studert/studerer møtt på?

Fordeler og ulemper?

Hvordan har det fungert hjemme, hvis dere skal ha selvstudier, da tenker jeg først og fremst på å få ro og tid til å lese/studere.

Jeg er svært takknemlig for alle innspill!
Vi har fått to barn mens vi begge tok hovedfag. Det var kjempefint, med mye fleksibilitet i forhold til tid (og lite penger, men det plaget oss ikke). Men vi har hatt barnehageplass, da.
Gammel 25-02-2009, 20:04
VilleViola sin avatar
VilleViola VilleViola er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 5,302
VilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond repute
Standard

Takk for mange innspill, damer

Vi skal ha bhg-plass til V, altså nestsistemann, men bare 50%. Og minstemann skal få være hjemme en stund enda nettopp fordi vi kan ha han hjemme pga gubben.

Så neste år, hvis jeg kommer inn, så blir det to skolebarn og ett barnehagebarn og en hjemme.
I løpet av studieårene vil jo minstemann få bhg-plass også, men forhåpentligvis ikke før han er 3.
Gammel 13-03-2009, 15:40
Godemine Godemine er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Sted: oppå fjellet, oppå fjellet....
Meldinger: 6,628
Godemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond repute
Standard

Altså, eg har ikkje peiling på studier og familieliv.
Når du har anledning til det så synst eg du skal hoppe i det
Har lyst til å studere sjølv eg, av samme grunner som du nevner.

Du blir ein utmerka sjukepleiar
Helsevesenet treng sånne som deg.
Svar med sitat
Gammel 13-03-2009, 15:48
VilleViola sin avatar
VilleViola VilleViola er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 5,302
VilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Godemine Vis post
Altså, eg har ikkje peiling på studier og familieliv.
Når du har anledning til det så synst eg du skal hoppe i det
Har lyst til å studere sjølv eg, av samme grunner som du nevner.

Du blir ein utmerka sjukepleiar
Helsevesenet treng sånne som deg.
Åh tusen takk, Godemine. Så koselig å høre

Jeg har forresten sendt av gårde godluft til deg endelig. Jeg er litt treg ja

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:52.

HOVEDSIDER