Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Familieliv/samliv

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 17-10-2008, 10:03
Solveig sin avatar
Solveig Solveig er offline
Senior Member

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 6,234
Solveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond repute
Standard Ny Jesper Juul i dag!

Velg dine kvinner med omhu
http://www.aftenposten.no/amagasinet...cle2716620.ece

Det svaret JJ gir denne faren her, er helt etter mitt hjerte. Her forstår jeg gått hva han sier.

http://www.solveig-spedbarn.com

Bæring - helt inntil kroppen
Svar med sitat
Gammel 17-10-2008, 10:07
CarinaNV CarinaNV er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 5,369
CarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond repute
Standard

Jag också,
Svar med sitat
Gammel 17-10-2008, 16:29
Eple sin avatar
Eple Eple er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Regnbyen
Meldinger: 3,736
Eple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond repute
Standard

Jeg tror jeg elsker Jesper Juul jeg

Han er så direkte og krever ansvarlighet på en tøff måte. Av og til tenker jeg "gurimalla... man kan jo ikke si det slik!" og holdt meg på munnen. Men jo- så direkte og usminket kan han faktisk si ting. Han "tror ikke kanskje at han vet litt om"- han VET hva han snakker om!

Jeg har vært på mange kurs og slikt med ham og han imponerer meg veldig. Spes på det siste som handlet om ungdommer. Mindblowing i forhold til jobben min også. Jeg har virkelig latt meg inspirere av de tingene han sa*nikker*

En annen ting- har dere sett siden hans www.famlab.no ?

Det er gratis å registrere seg og der inne ligger store mengder med artikler av JJ. Og så er det stadig kurs og foredrag med nevnte mann.

When I approach a child, he inspires me in two sentiments; tenderness for what he is, and respect for what he may become.
Louis Pasteur
Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 08:31
Melodie sin avatar
Melodie Melodie er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,514
Melodie has a reputation beyond reputeMelodie has a reputation beyond reputeMelodie has a reputation beyond reputeMelodie has a reputation beyond reputeMelodie has a reputation beyond reputeMelodie has a reputation beyond reputeMelodie has a reputation beyond reputeMelodie has a reputation beyond reputeMelodie has a reputation beyond reputeMelodie has a reputation beyond reputeMelodie has a reputation beyond repute
Standard

Denne var flott! Klokt og konsist!

The phrase "working mother" is redundant.
Jane Sellman
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:51.

HOVEDSIDER