Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Amming/Flaskemating > Barnestyrt avvenning

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15-06-2006, 09:19
Ulvemor sin avatar
Ulvemor Ulvemor er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Hippieland
Meldinger: 3,110
Ulvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond reputeUlvemor has a reputation beyond repute
Standard

Siden du ser for deg barnestyrt avvenning kan vi i utgangspunktet gå ut fra at du skal amme i hvert fall et år til. Dermed er du midt i ammefasen av deres forhold, en avvenning initiert av ham er langt inne i framtida, og jeg overhodet ikke noe problem i å tilby da. "Don't offer, don't refuse" ser jeg som en strategi når frekvensen er trappet ned og det går mot slutten av ammeperioden, jeg. Han er bare ett år, og du prøver så godt du kan å lese hans behov. Det er ikke alltid en ettåring klarer å gi uttrykk for dem selv, eller helt forstår selv hva som ville hjelpe - derfor er det helt naturlig at du tilbyr en pupp når du tror han har behov for den.

Jag är den bro som orkar bära dej,
Jag är den hamn som ger dej skydd
Jag är den eld där du kan värma dej
Jag är den famn där du är trygg
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:44.

HOVEDSIDER