Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Utenfor Tema > Andre tema > Hus , hjem og hobby > Hobbykroken

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26-04-2006, 00:07
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Zoë
Godt å vite at vi er fler. Fikk satt inn bilder i album da jeg gikk gravid med Erling, tok igjen ca 7 år med dårlig samvittighet. Bryllupsbildene ble ikke tatt da, for de skulle jeg gjøre noe spesielt med. Jada, who am I kidding???

Nå bør jeg få gjort noe med alle bildene vi har tatt etter at Erling kom til verden. Har limt inn 3 bilder eller noe slikt. Snakk om å være håpløs
Ååååh, nå ble jeg glad! Godt vi er flere sløvinger!!!

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 26-04-2006, 00:38
havsulen sin avatar
havsulen havsulen er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 2,451
havsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Nselk
Du, jeg har kjøpt bazzill-ark, mønsterark og allverdens stæsj! Diecuts, blomster, alfabeter, klistremerker, eyelets, brads, stempler osv osv. Har også fått skrevet meg en lang liste ting jeg ønsker meg - feks en sort QK-tang og dies til den! I dag kjøpte jeg meg to utgaver av Scrapbook etc. (det magasinet) - det var 25 % rabatt på alt av utenlandske magasiner på Narvesen! Har også kjøpt meg Xyron i dag med to refill (så jeg får lim på alle diecuts'ene mine.. ) Neste jeg vil skaffe meg - bortsett fra tanga og dies da - er skjærematte, skalpell og sjablonger! :nikker
Hjelp, et fremmedspråklig monster har tatt bolig inne i Nselk, og sender ut mystiske uforståelige budskap. Hva skal vi gjøre med det?

Why do we have to be apart, when we both want so much to be together? Rue Kream
Svar med sitat
Gammel 26-04-2006, 12:51
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av havsulen
Hjelp, et fremmedspråklig monster har tatt bolig inne i Nselk, og sender ut mystiske uforståelige budskap. Hva skal vi gjøre med det?
Gammel 07-10-2006, 23:38
VilleViola sin avatar
VilleViola VilleViola er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 5,302
VilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond repute
Standard

Er det mulig å få se noen flere LO'er? Det er lite liv her
Gammel 21-01-2007, 18:38
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Hvordan går det med scrappingen? Nselk? Dere andre?

Jeg har hatt en laaang pause, på snart et år nå.. Har jo ikke tid til sånt må vite.. Men nå når storebror har begynt i barnehage og minsten sover mer om kveldene, så blir det kanskje litt scrapping igjen!!

Jeg fikk jo QKtang av min kjære til jul i fjor (eller forfjor blir det vel nå), og den er jo nesten ikke brukt!!!!

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 21-01-2007, 19:09
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Jaaaa, stemmer det ja, vi har jo scrappetråd her inne også!

Vel, det blir ikke mye tid til scrapping for tiden, nei. Men jeg har fått litt gnisten den siste tiden, så jeg har shoppa litt stæsj, og er igrunnen klar for å scrappe litt. Jeg har kjøpt inn to 8x8-albumer til å lage hver sin album til guttene, og jeg har kjøpt inn grønne og blå 8x8-ark i bazzill og litt forskjellig annet... så jeg kjenner jeg er klar for å komme igang!
Gammel 21-01-2007, 21:29
indiana sin avatar
indiana indiana er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 816
indiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond repute
Standard

jeg har faktisk jobbe litt med albumet til lillesøster nå i helgen... fikk gjort mye...

når jeg har dårlig tid så bruker jeg å fordele bilder og legge inn bakkrund..

neste gang så klipper jeg og limer inn

og så pynter jeg... på den måten kommer jeg ikke så på etterskudd... er så vanskelig å huske når og hvor så lenge etterpå, men pynte kan man jo gjøre når som helst!!

lillebror - juli 2009
Svar med sitat
Gammel 21-01-2007, 22:23
AnneTaran sin avatar
AnneTaran AnneTaran er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 650
AnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to behold
Standard

Jeg laget min første LO på over en måned i dag. Håper på å komme igang litt igjen, har hatt sikkelig scrappesperre. Problemet mitt er at jeg alltid har disse spektakulære LO'ene i hodet og når de kommer ned på papiret blir de bare middelmådige.

Papirbloggen min
Svar med sitat
Gammel 21-01-2007, 23:23
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Har dere ikke lyst itl å legge ut noen bilder av det dere har laget da? Jeg trenger litt inspirasjon!!!

Jeg har også planer om å lage et 8X8 eller A4 album til hver av gutta, med bilder fra det første året med diverse høydepunkter. Det skal de få med seg når de blir eldre sammen med en pyntet koffert/eske med diverse minner oppi som jeg skal samle på oppover årene. Må kanskje få ut fingeren å begynne å ordne snart da Har kjøpt en sånn liten koffert + mønsterark og litt pynt for å dekorere til storebror, og funnet frem litt ting som skal oppi (diverse kort fra navnefesten, fødselen, 1-årsdagen, armbånd fra sykehuset, første avklipte hårlokk ++)
Har også planer om å scrappe nattasanger og dikt og sette inn i rammer som kan henge på veggen til de (når de engang får seg egne rom), og en 12X12 LO av hver av de som jeg tenker å kjøpe sånn dyp ramme til og henge på veggen... MEN... akk så mange planer og akk så lite tid..

problemet mitt er at jeg må ha alt utstyret pakket ned. Og med en liten en som er urolig om kveldene, så går det med så mye tid til ned- og oppakking av tingene og det blir så lite faktisk scrappetid... blæh, for jeg må bruke halve kvelden på han..

Har dere egne hobbyrom?

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 22-01-2007, 00:02
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Standard

Jeg kan dessverre ikke bidra med noe inspirasjon enda - har ikke fått laget noe og trenger inspirasjon selv...

Sitat:
Opprinnelig postet av Belladonna
Har dere egne hobbyrom?
Ikke riktig enda, men vi lager til kontor i kjelleren etterhvert (vi sover der nå) - et 2x4 rom som skal installeres med scrappekrok og masse hyller og digg!!

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:08.

HOVEDSIDER