Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Utenfor Tema > Andre tema > Hus , hjem og hobby > Hobbykroken

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 30-03-2006, 18:03
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av fjummsi
Dere inspirerer. Nå skal jeg jamme finne fram bryllupsbildene fra 2000 Det blir nok ikke scrapping, nå er målet å få de ut av bunker og inn i album
Samma her... Jeg skal ta mine tre år med bilder å få inn i album fremover. Målet (om enn noe urealistisk... ) er å komme ajour før jeg eventuelt starter skolen...
Gammel 24-04-2006, 21:48
buzziebie sin avatar
buzziebie buzziebie er offline
Junior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 23
buzziebie is on a distinguished road
Standard

Hihi - har heldigvis unnagjort bryllupsbildene....selv om en filmrull lurte seg vekk....

AnneTaran: Nydelig scrapping!! Spes det med minner fra barselshotellet!
Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 23:59
buzziebie sin avatar
buzziebie buzziebie er offline
Junior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 23
buzziebie is on a distinguished road
Standard

Filene mine er altfor store....er vant til et forum der de lagres i en standardstørrelse uansett jeg.... Kommer kanskje tilbake med neon en annen gang.
Svar med sitat
Gammel 25-04-2006, 00:14
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har shoppa scrappeutstyr for godt over 2000,- de siste ukene, så nå *må* jeg bare komme igang!!
Gammel 25-04-2006, 10:51
AnneTaran sin avatar
AnneTaran AnneTaran er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 650
AnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to behold
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Nselk
Jeg har shoppa scrappeutstyr for godt over 2000,- de siste ukene, så nå *må* jeg bare komme igang!!
Så arti Hva har du kjøpt ?

Papirbloggen min
Svar med sitat
Gammel 25-04-2006, 12:40
Fraoulitza sin avatar
Fraoulitza Fraoulitza er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Sted: akershus
Meldinger: 313
Fraoulitza is just really niceFraoulitza is just really niceFraoulitza is just really niceFraoulitza is just really nice
Standard

Saa fine lo'er annetaran jeg har sett deg inne paa scrapping.no, men visste ikke at det var deg. saa moro.
Jeg scrapper litt jeg ogsaa, men har ikke kommet saa langt enda fordi det har blitt prioritert vekk pga sovnmangel. Haaper jeg kommer sterker tilbake etterhvert. Det maa jeg for jeg skal nemlig scrappe et album til lillebroren min som han skal faa i gave i konfirmasjonen i september. Hmmm det er jo bare noen maaneder igjen
Gammel 25-04-2006, 17:11
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av AnneTaran
Så arti Hva har du kjøpt ?
Du, jeg har kjøpt bazzill-ark, mønsterark og allverdens stæsj! Diecuts, blomster, alfabeter, klistremerker, eyelets, brads, stempler osv osv. Har også fått skrevet meg en lang liste ting jeg ønsker meg - feks en sort QK-tang og dies til den! I dag kjøpte jeg meg to utgaver av Scrapbook etc. (det magasinet) - det var 25 % rabatt på alt av utenlandske magasiner på Narvesen! Har også kjøpt meg Xyron i dag med to refill (så jeg får lim på alle diecuts'ene mine.. ) Neste jeg vil skaffe meg - bortsett fra tanga og dies da - er skjærematte, skalpell og sjablonger!

Forresten - er du AnneTaran på Scrapping.no også? Jeg er mer og mer der inne for tiden (der jeg har kjøpt mye av stæsjet)!
Gammel 25-04-2006, 20:46
AnneTaran sin avatar
AnneTaran AnneTaran er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 650
AnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to behold
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Nselk

Forresten - er du AnneTaran på Scrapping.no også? Jeg er mer og mer der inne for tiden (der jeg har kjøpt mye av stæsjet)!
Ja, jeg har vært endel der. Har du et annet nick der ?
Det har blitt så mange folk der nå så jeg har mistet litt oversikten.

Papirbloggen min
Svar med sitat
Gammel 25-04-2006, 21:57
Zoë Zoë er offline
Senior Member

Meldinger: 3,036
Zoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av fjummsi
Dere inspirerer. Nå skal jeg jamme finne fram bryllupsbildene fra 2000 Det blir nok ikke scrapping, nå er målet å få de ut av bunker og inn i album
Godt å vite at vi er fler. Fikk satt inn bilder i album da jeg gikk gravid med Erling, tok igjen ca 7 år med dårlig samvittighet. Bryllupsbildene ble ikke tatt da, for de skulle jeg gjøre noe spesielt med. Jada, who am I kidding???

Nå bør jeg få gjort noe med alle bildene vi har tatt etter at Erling kom til verden. Har limt inn 3 bilder eller noe slikt. Snakk om å være håpløs
Svar med sitat
Gammel 25-04-2006, 22:42
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av AnneTaran
Ja, jeg har vært endel der. Har du et annet nick der ?
Det har blitt så mange folk der nå så jeg har mistet litt oversikten.
Neida, samme nicket! Men det er vanskelig å få med alt der inne - utrolig mange medlemmer, ja...

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:07.

HOVEDSIDER