Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Utenfor Tema > Andre tema > Hus , hjem og hobby > Hobbykroken

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 22-01-2007, 08:24
AnneTaran sin avatar
AnneTaran AnneTaran er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 650
AnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to beholdAnneTaran is a splendid one to behold
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Belladonna
Har dere egne hobbyrom?
Vi har eget hobbyrom. Dataen står også her, men den tar jo liten plass. Kjempekjekt å ha alt stående fremme. Jobber fortsatt med å få den perfekte organiseringen av stæsj og papir og utstyr. Jeg blir heler nesten aldri ferdig med en LO på en dag og her kan jeg ha den liggende fremme og pusle litt med den nå og da bare.

Papirbloggen min
Svar med sitat
Gammel 18-08-2007, 19:31
Jia sin avatar
Jia Jia er offline
Senior Member

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,007
Jia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond repute
Standard

Her var det lite aktivitet, gitt. Ingen som ahr laget noe nytt de vil vise frem?

Lille Blomst ble født 22. september 2009

Gift med min kjære H
Svar med sitat
Gammel 18-08-2007, 19:58
indiana sin avatar
indiana indiana er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 816
indiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond reputeindiana has a reputation beyond repute
Standard

jeg har laget en god del i det siste, men får det ikke inn her.. har prøvd å scanne det, men får det ikke til... kanskje jeg bare skal ta bilde å legge det inn... får se hva jeg får til... . jeg har siden sist laget meg eget scrapperom og har shoppet masse...

eneste jeg virkelig ønsker meg nå er en robocraft... for jeg orker ikke sånn tang og diser...

men det må jeg nok spare til for jeg er fattig student... har handlet en del på salg i det siste på nettbutikker...

lillebror - juli 2009
Svar med sitat
Gammel 18-08-2007, 21:42
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har alt i stand-by til kontoret er ferdig - utrolig tungvindt å dra alt frem og tilbake på spisebordet, når jeg ofte ikke kan sitte mer enn 30 min feks...

Jeg kommer sterkere tilbake! Skal ha scrappekrok på kontoret!!
Gammel 18-08-2007, 21:51
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av indiana
jeg har laget en god del i det siste, men får det ikke inn her.. har prøvd å scanne det, men får det ikke til... kanskje jeg bare skal ta bilde å legge det inn... får se hva jeg får til... . jeg har siden sist laget meg eget scrapperom og har shoppet masse...

eneste jeg virkelig ønsker meg nå er en robocraft... for jeg orker ikke sånn tang og diser...

men det må jeg nok spare til for jeg er fattig student... har handlet en del på salg i det siste på nettbutikker...
Jeg vil gjerne se bilder ja!!!
Og grattis med scrapperom!!

Jeg sikler på en cuttlebug jeg da.. som man bare sveiver, og kan stanse ut flere dies på gang -og som kan alle mulige typer dies. Jeg har qk, men det er litt tungvindt med all den trykkinga ja..

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 25-08-2007, 15:21
Jia sin avatar
Jia Jia er offline
Senior Member

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,007
Jia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond reputeJia has a reputation beyond repute
Standard

Oi, scrapperom, så gøy!! det vil jeg også ha! Men enn så lenge er kjøkken/stuebordet eneste alternativ, for vi har bare ett soverrom og én åpen stue/kjøkken-løsning.

Men kanskje det er noen her som kan sånn der med å lage sånn kant på bildene og på papir sånn at de ser litt slitt ut? Litt gamle, liksom? Noen som skjønner hva jeg mener? Hvordan kan en få til det?

Lille Blomst ble født 22. september 2009

Gift med min kjære H
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:15.

HOVEDSIDER