Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Om bæring > Bærebiblioteket

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 21-01-2007, 19:06
Chickpea sin avatar
Chickpea Chickpea er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Sted: I kornsirkelen
Meldinger: 7,544
Chickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond repute
Standard Moby Wrap elastisk sjal

*klar til utlån. PM Chickpea*

Moby Wrap er et elastisk sjal i halvtykk bomullsjersey. God til å bære fra nyfødt og frem til ca.10 kilo.

Kommer med instruksjoner.

dot e dot- bær med stil[/size]
Svar med sitat
Gammel 14-05-2007, 08:45
Chickpea sin avatar
Chickpea Chickpea er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Sted: I kornsirkelen
Meldinger: 7,544
Chickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond repute
Standard

dot e dot- bær med stil[/size]
Svar med sitat
Gammel 30-01-2008, 00:26
ff_ sin avatar
ff_ ff_ er offline
Senior Member

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 7,379
ff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond repute
Standard

hei du
er det fremdles utlån her? jeg finner ikke noen tråder nesten og bildene er jo vekk....jeg kunne egentlig godt tenke meg å låne en ringslynge efter hvert...
niffen født februar 08
kjæreste med fantomet far til alle tre
Svar med sitat
Gammel 30-01-2008, 06:52
Krusedull sin avatar
Krusedull Krusedull er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 8,874
Krusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond repute
Standard

Jeg tror dette var en moby som jeg hadde til utlån Jeg har ikke noen låne-moby lenger, men jeg har en MaM EARTH i gråblå som kan lånes ut.

www.krusedull.net
Svar med sitat
Gammel 30-01-2008, 10:17
svisj sin avatar
svisj svisj er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 4,136
svisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av ff_
hei du
er det fremdles utlån her? jeg finner ikke noen tråder nesten og bildene er jo vekk....jeg kunne egentlig godt tenke meg å låne en ringslynge efter hvert...
Jeg har en svart fjummsislynge som skal være til utlån gjennom bærebiblioteket, men hvis det ikke er oppe og går akkurat nå så kan du gjerne låne den av meg likevel.

De tidligste kunnskaper ligger tyngst i kroppen.
Svar med sitat
Gammel 30-01-2008, 10:52
ff_ sin avatar
ff_ ff_ er offline
Senior Member

ff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond reputeff_ has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av svisj
Jeg har en svart fjummsislynge som skal være til utlån gjennom bærebiblioteket, men hvis det ikke er oppe og går akkurat nå så kan du gjerne låne den av meg likevel.
gjerne...har stor tro på fjummsislyngene....er altså ikke enda han kommer han her...men vil gjerne ha litt å velge mellom for pappaen her...vet ikkeom lommeslyngen vil funke...sjal vil han ikke...
niffen født februar 08
Svar med sitat
Gammel 30-01-2008, 11:14
svisj sin avatar
svisj svisj er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 4,136
svisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
gjerne...har stor tro på fjummsislyngene....er altså ikke enda han kommer han her...men vil gjerne ha litt å velge mellom for pappaen her...vet ikkeom lommeslyngen vil funke...sjal vil han ikke...
Hør med Chickpea først om biblioteket er i drift, for da kan du jo låne den der. Ble veldig formelt dette, men vi vil jo ikke drive med utlån under bordet... hehe...

De tidligste kunnskaper ligger tyngst i kroppen.
Svar med sitat
Gammel 30-01-2008, 12:11
Kivi sin avatar
Kivi Kivi er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 8,218
Kivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond repute
Standard

Jeg sitter her med lillegutt sovende i en Moby, andre gangen jeg har ham oppi. Ikke vanskelig å knyte på synes jeg og raskt å plassere baby oppi i såkalt hug-hold tror jeg det er. Trenger bare litt mer trening i å spre stoffet utover slik at jeg får jevn belastning på den slarkete ryggen min.

Håper noen av dere får glede av å teste ut sjalet som er hos Chickpea!
Gammel 30-01-2008, 20:21
ff_ sin avatar
ff_ ff_ er offline
Senior Member

Standard

svitsj...krusedull og sånt...keg skal se om hun oppdager tråden. samme hvilken type ringslynge .-kan ite noe om dem uansett. men tenker det kunne være kjekt for ham å justere selv så den passer ham!

Sitat:
Opprinnelig postet av Kivi
Jeg sitter her med lillegutt sovende i en Moby, andre gangen jeg har ham oppi. Ikke vanskelig å knyte på synes jeg og raskt å plassere baby oppi i såkalt hug-hold tror jeg det er. Trenger bare litt mer trening i å spre stoffet utover slik at jeg får jevn belastning på den slarkete ryggen min.

Håper noen av dere får glede av å teste ut sjalet som er hos Chickpea!
åååå kivi så kos! skikkelig liten sak du har oppi der tenker jeg! det blir jo bare helt rart!
han som er i min mage han sparket meg så jeg våknet med et skrik i sta...tenk når'n kommer ut...hjelp!
niffen født februar 08
Svar med sitat
Gammel 30-01-2008, 20:54
Kivi sin avatar
Kivi Kivi er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 8,218
Kivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
svitsjhan som er i min mage han sparket meg så jeg våknet med et skrik i sta...tenk når'n kommer ut...hjelp!

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:01.

HOVEDSIDER