Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Skravlesiden > Frustrasjonshjørnet

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12-03-2010, 18:25
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard Det var da som pokker.

I går gikk jeg og LoveBug til butikken. Egentlig ikke noe spesielt i det. Men det VAR spesielt! For LoveBug gikk uten jakke, i bare vanlig genser. Og jeg, jeg hadde på meg min bestemorstrikkede favoritt"poncho" som jeg ikke har brukt siden i høst. Det var sol. Vi så gress!!! Verden var et godt sted å leve.

Og i dag? I dag har det snødd i et forbanna strekk siden vi sto opp. Og nå er det helt hvitt ute. Og det snør forbanne meg fortsatt. Og jeg er redd for at det skal snø så mye på parabolen min at jeg ikke får sett tv i kveld.

Det var alt. Takk for meg. Jeg graver meg ned. Vekk meg til sommer`n.
Gammel 12-03-2010, 18:38
CarinaNV CarinaNV er offline
Senior Member

Meldinger: 5,369
CarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av *LoveBugMama* Vis post
I går gikk jeg og LoveBug til butikken. Egentlig ikke noe spesielt i det. Men det VAR spesielt! For LoveBug gikk uten jakke, i bare vanlig genser. Og jeg, jeg hadde på meg min bestemorstrikkede favoritt"poncho" som jeg ikke har brukt siden i høst. Det var sol. Vi så gress!!! Verden var et godt sted å leve.

Og i dag? I dag har det snødd i et forbanna strekk siden vi sto opp. Og nå er det helt hvitt ute. Og det snør forbanne meg fortsatt. Og jeg er redd for at det skal snø så mye på parabolen min at jeg ikke får sett tv i kveld.

Det var alt. Takk for meg. Jeg graver meg ned. Vekk meg til sommer`n.
Svar med sitat
Gammel 12-03-2010, 18:38
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Ah, et glimt av vår, som saboteres av en gjenstridig vinter. Men er det ikke alltid slik? Vinteren forsøker å få inn siste stikk, men taper alltid til slutt!

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 12-03-2010, 18:48
*LoveBugMama* sin avatar
Administrator

*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av fjummsi Vis post
Ah, et glimt av vår, som saboteres av en gjenstridig vinter. Men er det ikke alltid slik? Vinteren forsøker å få inn siste stikk, men taper alltid til slutt!
Jammen!! Kan den ikke tape litt fortere, da!?!?!?!
Gammel 12-03-2010, 18:49
*LoveBugMama* sin avatar
Administrator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av CarinaNV Vis post
Takk. Den trengte jeg. Om du kommer innom og børster snø av meg av og til ville det vært fint også.
Gammel 12-03-2010, 18:52
CarinaNV CarinaNV er offline
Senior Member

Meldinger: 5,369
CarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av *LoveBugMama* Vis post
Om du kommer innom og børster snø av meg av og til ville det vært fint også.
Det hade jag gärna gjort,
Svar med sitat
Gammel 12-03-2010, 19:05
Nete sin avatar
Nete Nete er offline
Senior Member

Sted: Nord i landet
Meldinger: 3,651
Nete has a reputation beyond reputeNete has a reputation beyond reputeNete has a reputation beyond reputeNete has a reputation beyond reputeNete has a reputation beyond reputeNete has a reputation beyond reputeNete has a reputation beyond reputeNete has a reputation beyond reputeNete has a reputation beyond reputeNete has a reputation beyond reputeNete has a reputation beyond repute
Standard

Full vinter her og Men jeg må minne meg selv på hvor jeg bor da, innimellom
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:53.

HOVEDSIDER