Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Skravlesiden > Frustrasjonshjørnet

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11-01-2007, 13:13
Pia sin avatar
Pia Pia er offline
Senior Member

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,064
Pia has a reputation beyond reputePia has a reputation beyond reputePia has a reputation beyond reputePia has a reputation beyond reputePia has a reputation beyond reputePia has a reputation beyond reputePia has a reputation beyond reputePia has a reputation beyond reputePia has a reputation beyond reputePia has a reputation beyond reputePia has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har det sånn som Line T og må bare si:

JEG VIL UUUUUUUUUUUUUUT!!!! Hvorfor kan du ikke bare la meg kle på deg???? Hvorfor lar du meg tro at du vil ut og kjøre akebrett, så jeg tar på meg skoene og tar frem dine klær, og så vil du plutselig ikke ta på klærne så vi må være inne likevel? Er du klar over hvor mange sånne runder vi har hatt i dag? Er du klar over at vi egentlig skulle tatt bussen for en og en halv time siden og besøkt en åpen barnehage? Er du klar over at jeg hadde planlagt dette fordi jeg tror du hadde fått det kjempeartig der? Er du klar over at det ALLTID kommer noe i veien når vi skal i åpen barnehage? Er du klar over at det har vært pissvær i ukesvis, men i dag er det lyst og fint og til og med litt snø? Er du klar over hvor mye jeg trenger dette lyset? Er du klar over at jeg har mensen for første gang på 2,5 år, og jeg tåler ikke motgang! Er du klar over at jeg kommer til å sette på en film til deg så jeg kan trøstespise ett eller annet og så blir jeg deppa av det også? Er du klar over at ingen kan avlaste meg så jeg kan komme meg ut litt alene? Er du klar over hvor lyst jeg egentlig har til å gråte akkurat nå? Er du klar over hvor lei jeg er av mummifilmen, habahaba-sangen, og kvakk-kvakk-sangen?

Hvorfor må du være så utrolig vanvittig sjarmerende at jeg snart må bli blid igjen????

Vet du hva som hadde vært fint nå? Full barnehageplass, full lønn, og likevel bare være hjemme. HERLIG!

Hvor er den sureste smileyen vi har??
Gammel 11-01-2007, 15:08
Vivi Vivi er offline
Senior Member

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 2,487
Vivi has a reputation beyond reputeVivi has a reputation beyond reputeVivi has a reputation beyond reputeVivi has a reputation beyond reputeVivi has a reputation beyond reputeVivi has a reputation beyond reputeVivi has a reputation beyond reputeVivi has a reputation beyond reputeVivi has a reputation beyond reputeVivi has a reputation beyond reputeVivi has a reputation beyond repute
Standard

Kjære Lukas.

Mamma synes det er fryktelig fryktelig vondt å forlate deg i barnehagen. Du synes det er fryktelig fryktelig vondt at jeg forlater deg i barnehagen. Men kan vi ikke bare bestemme oss for at fra nå av går det bra, nå synes du at det er greit fordi du har det så morsomt der, og jeg kommer tilbake og henter deg litt senere?

Hilsen en trist mamma som går på akkord med alt hun tror på og ikke klarer å skrive et morsomt, ironisk brev fordi dette er så vondt.
Gammel 14-01-2007, 19:21
Godemine Godemine er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Sted: oppå fjellet, oppå fjellet....
Meldinger: 6,628
Godemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond repute
Standard

Kjære, kjære tomodigheten min!

Kan du være så snill å komme tilbake? Please! Eg veit eg behandla deg dårleg, veit eg tok deg som ein selfølge. Men eg skal skjerpe meg, alt skal bli bedre berre du kjem tilbake. Eg kan ikkje leve uten deg. Familien min kan iallefall ikkje leve utan deg. Eg kjenner ikkje igjen meg sjølv utan deg. Please come back.

Mvh
tolmodighetslaus mamma
Svar med sitat
Gammel 14-01-2007, 20:41
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Brutva
Kjære, kjære tomodigheten min!

Kan du være så snill å komme tilbake? Please! Eg veit eg behandla deg dårleg, veit eg tok deg som ein selfølge. Men eg skal skjerpe meg, alt skal bli bedre berre du kjem tilbake. Eg kan ikkje leve uten deg. Familien min kan iallefall ikkje leve utan deg. Eg kjenner ikkje igjen meg sjølv utan deg. Please come back.

Mvh
tolmodighetslaus mamma

Du, denne stjeler jeg rett og slett. Jeg kunne skrevet dette ord for ord for tiden.
Gammel 07-02-2007, 19:37
Polyanna sin avatar
Polyanna Polyanna er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 2,023
Polyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond repute
Standard

Kjære engelsklærer.

Kan du vennligst finne igjen ditt gode humør? Og du, de selger faktisk kalendere og a-planer på bokhandlere, så kan du begynne å skrive ned hva du gir oss i lekse, så du ikke kjefter på oss for å ikke ha gjort noe du ikke har bedt oss om. Det hadde heller ikke gjort noe om du hadde hørt på hva vi sa til deg.

Hilsen frustrert student.
Gammel 07-02-2007, 19:38
Polyanna sin avatar
Senior Member

Polyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond repute
Standard

Kjære sentralborddame på NAV.

Det er faktisk lov å være hyggelig. Det er lov å være blid. Kan du vær så snill og svare meg skikkelig når jeg spør deg om noe? Det er slettes ikke nødvendig å slenge på røret til meg.

Hilsen forbanna student.
Gammel 07-02-2007, 19:39
Polyanna sin avatar
Senior Member

Standard

Kjære, lille, søte bollemann i magen din.

Kan du vær så snill å slutte med å bruke blæra mi som trampoline om natta? Jeg lover deg at du skal få en stoooor trampoline om noen år. (Vel og merke i hagen til mormor og morfar, men det trenger da ikke de å vite. Riktig enda. Kremt.)

Og, kan du gi skikkelig, skikkelig tegn fra deg snart? Du kan godt sparke til skikkelig snart, så jeg vikrelig kjenner deg, istedet for å bare kile meg.
Gammel 07-02-2007, 20:13
karimor karimor er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Nord-Vestlandet
Meldinger: 1,551
karimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond repute
Standard

Helvetes virus og bakterier!

Berre hald dykk unna min hustand, helst resten av vinteren! Gje oss i alle fall eit par vekers pause!
Svar med sitat
Gammel 07-02-2007, 22:33
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Kjære Gud.

Jeg vet du er allmektig. Jeg vet du kan alt. Jeg vet du kan gjøre livet så surt eller vidunderlig for meg som du bare orker. Du har fått frem poenget ditt.

Kan du se til helv... å skru opp temperaturen i byen igjen???? Jeg fryser!

Med respekt og kjærlighet, og en anelse frustrasjon,
bunnfrossen Line Tamara.
Gammel 07-02-2007, 23:03
Enchanted sin avatar
Enchanted Enchanted er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2006
Sted: rett rundt hjørnet
Meldinger: 2,329
Enchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond repute
Standard

Kjære hodet mitt, kan du for en stakket liten stud slutte å tenke hundre tanker på en gang?
Det er fryktelig slitsomt jeg får nesten ikke sove fordi du surrer og går hele døgnet. Jeg klarer ikke arkivere alle de hundre tankene på en gang, de blir enten for fort kastet i det store arkivet evt. blir de lagt i feil skuff og utkommet av dette her blir ikke særlig bra.

Jeg er en vanskelig mor og kone om dagen, så jeg trenger litt fri så jeg får litt overskudd og litt mer tålmodighet. Når du og jeg ikke klarer å samarbeide så går det nemlig dårlig for alle i huset mitt og det er ikke noe koselig.

Vi kan inngå en deal; jeg skal gi deg riktigere næring og slutte (iallefall for en stund) å lese 4 bøker på en gang og du gir meg fri til å få en god natts søvn, jeg tror vi trenger litt hvile begge to.

mvh kroppen og sjelen

å fatte seg i korthet er ikke for meg..
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:54.

HOVEDSIDER