Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Lesekroken > Barnebøker

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 08-03-2014, 12:25
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard Bøker og babyer

Når begynte dere å lese for småttisene? Jeg har prøvd å "lese" litt pekebok, men hun er foreløpig mer ivrig på å smake på boka...

Har dere noen fantastisk gode babybøker/førstebøker dere vil anbefale? Jeg har egentlig et tonn bøker, men det er alltid rom for flere...
Gammel 08-03-2014, 12:52
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Vi leser mye for barna. Og siden jeg har drevet med EC så har jeg begynt å lese for henne fra hun kunne sitte selv på potta. Vi har hatt mange fine stunder der, he, he. Noen ganger nå sier hun at hun må tisse mens jeg ser hun egentlig bare vil sitte på potta for å lese en bok (vi leser utenom potta også altså!)

Synes gjett hvor glad jeg er i deg er fin. Den er av papp og tåler litt babyspytt Ellers tar vi det vi har. L elsker puser så alt med pus i er en slager.

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Medlemmer som liker petunia sin Post:
Nselk (08-03-2014)
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:15.

HOVEDSIDER