Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Skravlesiden > Frustrasjonshjørnet

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19-07-2011, 19:48
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard Noen dager....

....er bare bæsj.

Ville bare si det.

(Ikke noe som har skjedd altså, bare en møkkadag)

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 19-07-2011, 20:24
Vamamma sin avatar
Vamamma Vamamma er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,139
Vamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond repute
Standard

Gammel 19-07-2011, 21:23
CarinaNV CarinaNV er offline
Senior Member

Meldinger: 5,369
CarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond repute
Standard

Äsch!
Gammel 19-07-2011, 22:21
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Gammel 19-07-2011, 23:21
Kvann Angelica sin avatar
Kvann Angelica Kvann Angelica er offline
Senior Member

Sted: Vestfold
Meldinger: 2,620
Kvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond repute
Standard

De dagene,
tankene blir så mange.

Det kan føles som et evig kaos.
Bare rot.
Det trigger negative følelser.
Får fram rastløsheten.
Alle spørsmålene som dukker opp.
Og så alt for få svar.

Men det trenger da ikke bli til kaos.
Det er dine tanker.
Du bestemmer over dem, ikke motsatt.

Stopp opp, akkurat der du er.
Lukk øynene.
Trekk pusten dypere ned i magen enn du noen gang før har gjort.
Si til deg selv; hei tankene mine, jeg vet dere er der og jeg "ser" dere.
En etter en skal dere få min oppmerksomhet, sånn at jeg bedre kan forstå.
Sånn at jeg kan ta ett nytt steg, etter ett annet, opp denne vindeltrappen, også kjent som livet.

Jeg er en fri sjel, selv om min fysiske kropp er bundet til jorden og tidvis lar seg påvirke av alle ytre omstendigheter.

Jeg kan når som helst gå inn i meg selv og kjenne at jeg lever.
At jeg er herre over meg selv.

Ingen andre kan bestemme hvordan jeg skal reagere.

Kun jeg!

Jeg er meg, og ingen andre.

so not do any tasks with the goal of getting them over with.
Resolve to each job in a relaxed way,
with all your attention.”

- Thich Nhat Hanh
Svar med sitat
Gammel 19-07-2011, 23:28
Godemine Godemine er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Sted: oppå fjellet, oppå fjellet....
Meldinger: 6,628
Godemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond repute
Standard

jepp jepp, fjummsi. I hear you sister
Svar med sitat
Gammel 20-07-2011, 02:09
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Takk, damer, det er mye bedre nå Sur mamma (synes jeg kjenner hormonsvingninger, tipper mensen kommer tilbake snart), sure og gretne unger, mange planer og lite som blir gjort. Vi utsatte rett og slett avreise til mamma og pappa et døgn, det hjalp. Nå har vi en dag til på å bli klare (jeg vil ikke reise fra rotehus).

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 20-07-2011, 10:48
Kivi sin avatar
Kivi Kivi er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 8,218
Kivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond repute
Standard

Hadde en sånn dag i forigår...you are not alone!

Veldig godt skrevet av Kvann!!
Svar med sitat
Gammel 20-07-2011, 22:36
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:51.

HOVEDSIDER