Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Skravlesiden > Frustrasjonshjørnet

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 05-11-2009, 01:22
Sally sin avatar
Sally Sally er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 6,171
Sally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond repute
Standard

OK, vi er syke og de to siste dagene har jeg latt sønnen min spille enorme mengder dataspill som han egentlig ikke helt mestrer, for å beholde husfreden, men i tillegg blir jeg synlig irritert for at han stadig ber meg om hjelp. Jeg bør la han spille mer og oftere, sånn at han blir litt mindre hjelpetrengende, sant?
Gammel 05-11-2009, 01:38
januar sin avatar
januar januar er offline
Senior Member

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 324
januar is a name known to alljanuar is a name known to alljanuar is a name known to alljanuar is a name known to alljanuar is a name known to alljanuar is a name known to all
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Sally Vis post
OK, vi er syke og de to siste dagene har jeg latt sønnen min spille enorme mengder dataspill som han egentlig ikke helt mestrer, for å beholde husfreden, men i tillegg blir jeg synlig irritert for at han stadig ber meg om hjelp. Jeg bør la han spille mer og oftere, sånn at han blir litt mindre hjelpetrengende, sant?
Viktig for selvfølesen, det.

Vi er også syke, og kjører en lignende strategi med saft, bilkjeks og enorme mengder video.
Gammel 05-11-2009, 09:03
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av fjummsi Vis post
Det der hørtes ut som en ganske vanlig dag her, G-love Fyttikatta, så sliten man kan bli av unger innimellom! Men du - vet du hva jeg gjør etter en sånn dag? Jeg ser på dem når de sover. Virkelig nyter synet av to herlige gullunger - de kan da UMULIG være så bøllete som de var på dagen? Nei, det var nok bare jeg som tok feil Så starter vi på en ny dag, og det blir ofte myyye bedre!
Dette er så sant så sant!
Gammel 05-11-2009, 10:25
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Sally Vis post
Eneste fornuftige løsning.
Gammel 12-11-2009, 22:04
G-Love sin avatar
G-Love G-Love er offline
Member

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 36
G-Love has a spectacular aura aboutG-Love has a spectacular aura aboutG-Love has a spectacular aura about
Standard

[QUOTE=fjummsi;343509]Det der hørtes ut som en ganske vanlig dag her, G-love Fyttikatta, så sliten man kan bli av unger innimellom! Men du - vet du hva jeg gjør etter en sånn dag? Jeg ser på dem når de sover. Virkelig nyter synet av to herlige gullunger - de kan da UMULIG være så bøllete som de var på dagen? Nei, det var nok bare jeg som tok feil Så starter vi på en ny dag, og det blir ofte myyye bedre![/QUOTEJ

jeg er så enig! Ny dag, ny start.. Og som regel så koser jeg meg veldig,veldig mye med min lille kompanjong asså
Men så er det så godt å blåse ut alle de rare tankene som flyr gjennom hodet når man er sliten og ikke riktig orker den motstanden en sånn herlig selvstendig liten fyr kan by på

Jeg er jo mor for første gang, og blir stadig forundret over alle disse merklige situasjonene vi havner i..
-Som når man starter dagen med et anfall fordi jeg nekter å la han gå avgårde til barnehagen med en limegrønn pysj på hodet..
jeg er ikke prippen, men det var altså luevær den dagen

Så ler jeg godt av disse tingene i etterkant å da
Svar med sitat
Gammel 12-03-2010, 18:26
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

I dag bestakk jeg tre unger med is for å få dem til å holde kjeft. Ikke gjorde de noe galt heller, de bare lekte. Men jeg har vondt i hodet og kroppen verker. Så da lovte jeg dem is om de bare kunne sette seg ned og se litt på tv.

*henger med hodet i skam*
Gammel 12-03-2010, 18:37
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av *LoveBugMama* Vis post
I dag bestakk jeg tre unger med is for å få dem til å holde kjeft. Ikke gjorde de noe galt heller, de bare lekte. Men jeg har vondt i hodet og kroppen verker. Så da lovte jeg dem is om de bare kunne sette seg ned og se litt på tv.

*henger med hodet i skam*
Haha, DET er ingen "forbrytelse". Det er bare selvforsvar!

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 12-03-2010, 19:44
Polyanna sin avatar
Polyanna Polyanna er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 2,023
Polyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond reputePolyanna has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har en unge i vippestolen og en unge spiller data med madammen.

*monstermigreneanfall*

Jeg har mest lyst til å gå og sette meg ute i snøen. Der er det iallefall stille.
Gammel 13-03-2010, 13:19
Ruskesara sin avatar
Ruskesara Ruskesara er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 3,404
Ruskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond repute
Standard

I vinter når det har stått på som verst med stress, jobb og flytting har jeg et par ganger skrudd opp volumet på radioen hvis ungene krangler i baksetet... Jeg har til og med puttet fingrene i ørene og gått min veg en gang.

Men nå er vi snart i havn med flytting og har begynt å komme oss i orden. Det skal bli deilig med lysere dager, mer orden og litt mer struktur.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:52.

HOVEDSIDER