Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Skravlesiden > Frustrasjonshjørnet

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 27-09-2009, 04:38
BukkeneBruse sin avatar
BukkeneBruse BukkeneBruse er offline
Senior Member

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,465
BukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ferskna Vis post
når 23 år gamle politisk engasjerte gutter jubler over at kontantstøtten 'fjernes' og kommer med utsagn som at "Hurra! Nå blir det integrering, kvinnefrigjøring og penger til andre ting, folkens!"

Hva faen vet de egentlig. De har ikke barn og familie å forsørge på studielån og lav inntekt.

Det er HELT greit å være imot kontantstøtte altså, men sånne utsagn irriterer meg.

Og de som har jobbet med å integrere innvandrerkvinner og ser problemene der, de irriterer seg sikkert over slike som meg som mener at kontantstøtten (eller en tilsvarende, men bedre ordning) burde bevares og ikke kjøper integrerings-begrunnelsene for å fjerne den, uten at jeg egentlig har peiling på integrering...
Gammel 27-09-2009, 08:00
Mafalda sin avatar
Mafalda Mafalda er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 10,779
Mafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av svisj Vis post
Det handler vel kanskje om at man stemmer på ideologi snarere enn enkeltsak.
Det forstår jeg.

Sist endret av Mafalda; 27-09-2009 kl 08:10
Svar med sitat
Gammel 27-09-2009, 08:20
Sally sin avatar
Sally Sally er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 6,171
Sally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mafalda Vis post
Det forstår jeg.
Jeg og. Stusser fremdeles.
Gammel 27-09-2009, 08:25
Kivi sin avatar
Kivi Kivi er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 8,218
Kivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Sally Vis post
Jeg og. Stusser fremdeles.
Jaja - vi får bare respektere de som velger å stemme ideologisk... - selv om jeg irriterer meg grønn over å miste de kronene til neste år takket være DERE!!!!!

Gammel 27-09-2009, 08:58
Solveig sin avatar
Solveig Solveig er offline
Senior Member

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 6,234
Solveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond reputeSolveig has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mafalda Vis post
Det som jeg er mest forundret over er at så mange her inne stemmer Sv...
Sitat:
Opprinnelig postet av svisj Vis post
Det handler vel kanskje om at man stemmer på ideologi snarere enn enkeltsak.
Ja, for min del gjør det dét.

http://www.solveig-spedbarn.com

Bæring - helt inntil kroppen

Sist endret av Solveig; 27-09-2009 kl 09:03
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:04.

HOVEDSIDER