Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Velkommen > Ny på forumet

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 20-09-2012, 21:46
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Nselk Vis post
Kjempehyggelig med nye ansikter - velkommen til forumet, Lys!!

En annen ting jeg lurte på - det er lenge siden vi lagde denne tråden "Hvem er vi?" - skulle vi hatt en ny presentasjonsrunde-tråd, der vi *kun* skriver presentasjon av oss selv, og ikke masse "Velkommen hit"-innlegg? (IKKE noe vondt ment til noen altså!!) Eller er det kanskje ikke nødvendig..?
Det synes jeg er et bra forslag Da kan de som har vært her en stund legge inn ny og oppdatert presentasjon også ( jeg har jo ikke engang presentert meg! )

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 18-01-2014, 06:01
Epic Tøybleie sin avatar
Epic Tøybleie Epic Tøybleie er offline
Junior Member

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 4
Epic Tøybleie is on a distinguished road
Standard

Hei hei!

Så fant jeg veien hit jeg og.
*LoveBugMama* (18-01-2014), fjummsi (25-04-2014), Ingrid (26-04-2014), Nselk (27-04-2014)
Gammel 25-04-2014, 17:38
Balanse sin avatar
Balanse Balanse er offline
Junior Member

Medlem siden: Mar 2014
Sted: Vestfold
Meldinger: 14
Balanse is on a distinguished road
Standard

Her er jeg! Selvvalgt singelgravid (nå i uke 12) ved hjelp av inseminasjon på fertilitetsklinikk i Danmark. Er 38 år, bosatt i Vestfold, jobber som ungdomsarbeider og med økologisk landbruk. Yoga, meditasjon, vegetarianer, økologi, miljø- og naturvern, svømming, hjertesirkler og spirituell utvikling er ytterligere stikkord som beskriver meg. Har nok alltid vært en person som beveger seg utenfor det etablerte og A4. Jeg søker alternativer til det konvensjonelle, og følger naturlige rytmer, stoler på min intuisjon og mine følelser mer enn å lytte til andre. Husker ikke hvor jeg først hørte om tilknytningssomsorg, men da falt i alle fall brikkene på plass for meg. SLIK ønsker jeg å være tilstede for barnet mitt! Som førstegangsfødende har jeg minst 1001 spørsmål, og håper på å få svar på det jeg søker her på forumet.

Også skriver jeg blogg som alle er velkommen til å lese og kommentere på: http://hjertetslys.wordpress.com

Sist endret av Balanse; 25-04-2014 kl 18:18
Svar med sitat
Følgende 4 medlemmer liker Balanse sin post:
fjummsi (25-04-2014), Gyda (01-05-2014), Ingrid (26-04-2014), Nselk (27-04-2014)
Gammel 25-04-2014, 20:33
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Velkommen Balanse og Epic Tøybleie, gleder meg til å høre mer fra dere!

Dance like no one is watching!

Sist endret av petunia; 26-04-2014 kl 08:27
Svar med sitat
Gammel 25-04-2014, 23:21
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Velkommen, Epic tøybleie og Balanse!

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 26-04-2014, 14:53
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Hjertelig velkommen!

Lag gjerne nye tråder hvis du/dere har spørsmål om noe. Mange av oss har store barn og kan helt sikkert være behjelpelig med tips og råd.
Gammel 26-04-2014, 19:25
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 10,022
Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard

Velkommen!

When you accept what is, what is changes.
Svar med sitat
Gammel 26-04-2014, 22:36
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Velkommen hit!!

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:30.

HOVEDSIDER