Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Kjærlig veiledning

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 05-01-2008, 14:09
Enchanted sin avatar
Enchanted Enchanted er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2006
Sted: rett rundt hjørnet
Meldinger: 2,329
Enchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond reputeEnchanted has a reputation beyond repute
Standard

Tusen takk Line T, kanskje jeg rett og slett skal sette meg ned å lese boken ordentlig, den står jo i bokhyllen og jeg har bare bladd i den.

å fatte seg i korthet er ikke for meg..
Svar med sitat
Gammel 05-01-2008, 15:30
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Enchanted
Tusen takk Line T, kanskje jeg rett og slett skal sette meg ned å lese boken ordentlig, den står jo i bokhyllen og jeg har bare bladd i den.

Det syns jeg definitivt du skal! Boka er aldeles super, syns jeg. Den er så utrolig konkret, noe jeg syns er deilig. Ikke mye høytsvevende teori, men full av praktiske råd og tips om respektfull kommunikasjon. Jeg leser den nå for 5-6 gang.
Gammel 05-01-2008, 17:23
Vamamma sin avatar
Vamamma Vamamma er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,139
Vamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har også denne i bokhyllen - må bare komme meg igang.

Tusen takk for sammendrag, Line Tamara....
Gammel 05-01-2008, 17:26
Vamamma sin avatar
Vamamma Vamamma er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,139
Vamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond repute
Standard

Forresten så tilbyr en dame i min lokale AP-gruppe et kurs basert på denne boken som bærer samme navn som boken. Er ikke sikker på hvordan kurset er satt sammen, men det er sikkert en kjempefin måte og møte andre foreldre som har lest boken, øve rollespill med de, etc.
Gammel 05-01-2008, 18:20
Mobymamma sin avatar
Mobymamma Mobymamma er offline
Senior Member

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 2,478
Mobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond repute
Standard

Inspirerende! Jeg har allerede boka på listen over bøker jeg tenker å lese.

"For mye kjærlighet skjemmer aldri bort barna. Barn blir bortskjemte når vi gir dem gaver som en erstatning for vårt nærvær." Dr. Anthoney P. Witham
Svar med sitat
Gammel 05-01-2008, 18:43
Sally sin avatar
Sally Sally er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 6,171
Sally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av KariM
...min lokale AP-gruppe
*dør av misunnelse*
Gammel 05-01-2008, 18:57
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har også boka liggende, uten å ha fått åpnet den enda... Hmm, kanskje jeg må lete den frem...
Gammel 05-01-2008, 19:12
*LoveBugMama* sin avatar
Administrator

*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Wilma
*dør av misunnelse*

Me, too.
Gammel 05-01-2008, 19:13
*LoveBugMama* sin avatar
Administrator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Nselk
Jeg har også boka liggende, uten å ha fått åpnet den enda... Hmm, kanskje jeg må lete den frem...

Vet du, det tror jeg ikke du vil angre på, vennen! Boka er så fin fordi den er så praktisk, og så lite teoretisk. Jeg tror den vil være til stor nytte for deg, som den er for meg!
Gammel 05-01-2008, 20:46
Kivi sin avatar
Kivi Kivi er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 8,218
Kivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond repute
Standard

takk for sammendrag. Jeg har hatt boka i hylla gud vet hvor lenge - og den er ikke ulest fordi jeg ikke tror jeg har nytte av den....

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:25.

HOVEDSIDER