Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Tilknytning og større barn > Ungdom

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 27-07-2012, 11:09
Hildeborg sin avatar
Hildeborg Hildeborg er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,638
Hildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond repute
Standard

Takk for innspill, folkens! Må bare presisere at jeg ikke har tenkt å ha en stor feiring med slekt og venner uten hennes samtykke, altså! Jeg lager boksen nå for å være føre var, og så skal jeg spørre henne om hun kan tenke seg å markere på noen måte når den tid kommer. Tenker meg mest at hun og jeg går ut og spiser sammen - bare vi to. Kanskje reise bort en dag? Kanskje ta hull i ørene? Og at boksen fylles med nyttige ting pluss noen fine ting (et månesmykke kanskje?), og at den overleveres på sengekanten.

Jeg bodde hos pappaen min da jeg fikk min første mens, og han hadde et veldig praktisk syn på det hele. Mamma fikk vel ikke vite det før noen uker seinere. Ingen gaver, ingen Store Samtaler, ingen ting. Hadde ikke noe veldig nært forhold til noen av dem på den tida, så jeg synes det var greit at de tok det med ro. Men jenta mi og jeg er litt annerledes, så jeg vil gjerne ha en liten erfaringsoverleverings-session med henne, det tror jeg hadde vært fint.
Gammel 27-07-2012, 23:55
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Det er jo ganske vanlig å feire dette som en stor begivenhet i mang kulturer, så en liten mor-datter-markering må jo være flott der forholdene ligger til rette for det!

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 30-07-2012, 12:47
Hildeborg sin avatar
Hildeborg Hildeborg er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,638
Hildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond repute
Standard

Snakket med henne i går, hun ser for seg middag på fin restaurant, bare henne og jeg. Virket som om hun syntes det var gøy at jeg drev og lagde gave til henne, selv om det er langt fram i tid :-)
Gammel 30-07-2012, 14:18
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Hildeborg Vis post
Snakket med henne i går, hun ser for seg middag på fin restaurant, bare henne og jeg. Virket som om hun syntes det var gøy at jeg drev og lagde gave til henne, selv om det er langt fram i tid :-)
Åå, så herlig!

Den boksen var en kjempefin ide, for en fin gave du planlegger for henne!

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:57.

HOVEDSIDER