Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Utenfor Tema > Barn/familierelatert > Jobbe hjemmefra

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 02-05-2005, 22:54
havsulen sin avatar
havsulen havsulen er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 2,451
havsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond repute
Standard

Åh...
å lese om Twig har virkelig fått meg til å tenke!
Akkurat nå blir jeg helt kvalm når folk spør meg om når jeg skal begynne å jobbe igjen. Har virkelig ikke lyst til å gå tilbake til "det gamle livet" mitt. Må virkelig tenke gjennom dette, og forsøkte å tenke gjennom alle muligheter for å kunne jobbe hjemmefra. Hm...

Why do we have to be apart, when we both want so much to be together? Rue Kream
Svar med sitat
Gammel 04-05-2005, 10:13
Twig sin avatar
Twig Twig er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,357
Twig is a glorious beacon of lightTwig is a glorious beacon of lightTwig is a glorious beacon of lightTwig is a glorious beacon of lightTwig is a glorious beacon of light
Standard

Er det virkelig ingen flere her inne som jobber hjemmefra og har lyst til å fortelle litt om det??

Alveslottet - fortryllende leker!
Svar med sitat
Gammel 04-05-2005, 15:37
havsulen sin avatar
Senior Member

havsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond reputehavsulen has a reputation beyond repute
Standard

Twig: når ditt superfirma blir en eventyrlig suksess, og du utvider og trenger en slave til forefallende arbeid hjemmefra, så melder jeg meg til lavtlønnet tjeneste, OK?

Svar med sitat
Gammel 04-05-2005, 19:31
Twig sin avatar
Twig Twig er offline
Senior Member

Twig is a glorious beacon of lightTwig is a glorious beacon of lightTwig is a glorious beacon of lightTwig is a glorious beacon of lightTwig is a glorious beacon of light
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av havsulen
Twig: når ditt superfirma blir en eventyrlig suksess, og du utvider og trenger en slave til forefallende arbeid hjemmefra, så melder jeg meg til lavtlønnet tjeneste, OK?
Klabert!
Har jeg forresten nevnt at obligatorisk alveantrekk er alvekjole og vinger?

Svar med sitat
Gammel 04-05-2005, 19:31
Twig sin avatar
Twig Twig er offline
Senior Member

Standard

Hehe...arbeidsantrekk altså

Svar med sitat
Gammel 04-05-2005, 19:56
havsulen sin avatar
Senior Member

Standard

Åh, tenk å få jobbe i alvekjole, da!
Trenger ikke lønn, jeg! Får jo kontantstøtte!

Svar med sitat
Gammel 04-05-2005, 22:25
Twig sin avatar
Twig Twig er offline
Senior Member

Standard

Flott!!! Akkurat sånne arbeidstakere vi vil ha!!

Svar med sitat
Gammel 09-05-2005, 20:28
Kivi sin avatar
Kivi Kivi er offline
Moderator

Meldinger: 8,218
Kivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond repute
Standard etablerer.no

Har akkurat tatt første leksjon i etablererskolen, og blir litt svett ved tanken på at det å starte bedrift vil kunne kreve at det meste dreier seg om dette i hvertfall det første året. Familie, fritid og annet vil man måtte regne med å la lide. Man må vurdere om man er i en livsfase hvor en kan og vil gjøre dette. Jeg er svært i tvil. Kanskje det er best med en lønnsslavejobb i noen år til, nå som barna er små og det slett ikke er umulig at vi vil ha en til før det blir for sent. Sukk. Dette er ikke lett Jeg og en venninne har sett litt på muligheter for å drive en franchise-butikk, men pr i dag, ser det ut til at det kan koste mer enn det smaker.
Kanskje jeg er mer optimist i morgen? Jaja, man skal jo være skeptisk.
Måtte bare lufte noen tanker. grubler fælt for tiden.
Gammel 13-05-2005, 08:54
Twig sin avatar
Twig Twig er offline
Senior Member

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Silica
Har akkurat tatt første leksjon i etablererskolen, og blir litt svett ved tanken på at det å starte bedrift vil kunne kreve at det meste dreier seg om dette i hvertfall det første året. Familie, fritid og annet vil man måtte regne med å la lide. Man må vurdere om man er i en livsfase hvor en kan og vil gjøre dette. Jeg er svært i tvil. Kanskje det er best med en lønnsslavejobb i noen år til, nå som barna er små og det slett ikke er umulig at vi vil ha en til før det blir for sent. Sukk. Dette er ikke lett Jeg og en venninne har sett litt på muligheter for å drive en franchise-butikk, men pr i dag, ser det ut til at det kan koste mer enn det smaker.
Kanskje jeg er mer optimist i morgen? Jaja, man skal jo være skeptisk.
Måtte bare lufte noen tanker. grubler fælt for tiden.
Jipp, det tar mye tid å starte opp, men gevinsten er jo å få sjansen til å jobbe hjemmefra og få mer tid til familien etterhvert. For meg har det vært et halvt år med blodslit - men NÅ er gevinsten her, og det er kjempedeilig
Men en franchise-butikk kan du kanskje ikke drive hjemmefra?

Svar med sitat
Gammel 22-05-2005, 19:47
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Ååhh, jeg har så lyst til å jobbe hjemmefra!!!
Har pønsket mye på dette den siste tiden, på hvordan jeg kan få det til å gå rundt med jobb hjemmefra -og hva det eventuelt skulle være. Jeg er jo straks utdannet vernepleier, og har lyst til å jobbe med barn. Så jeg har tenkt på å være beredskapshjem, besøkshjem eller lignende. Det hadde jo vært perfekt om jeg kunne fått arbeide med det har lyst til hjemmefra, og på den måten fått vært mye sammen med joakim (+ ev flere barn )
Jeg har også så mange hobbier som jeg kunne tenkt meg å "jobbe" med; som fotografering, scrapping, maling, strikking, sying (må bare skaffe meg symaskin ) toving, ja.. håndarbied generelt egentlig. Men sånt er jo ikke så lett å leve av

Nettbutikk hadde jo vært toppers, men HVA skal jeg selge?

Nei, ikke enkelt dette. Jeg har bare så enormt stort ønske om å være hjemme Men nå i første omgang MÅ jeg ut i jobb.

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:01.

HOVEDSIDER