Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Generelt om tilknytningsomsorg

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12-06-2009, 11:04
bettyz sin avatar
bettyz bettyz er offline
Senior Member

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Tønsberg
Meldinger: 1,788
bettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond repute
Standard

Oisann! Dette har jeg fullstendig glemt!
Jeg har den klar til å sendes hjemme, sender den i morgen!
Beklager.....!
Joffa som skulle ha først eller?

I hele verden er du kun et menneske, men for et menneske kan du være hele verden.
Svar med sitat
Gammel 12-06-2009, 14:20
BukkeneBruse sin avatar
BukkeneBruse BukkeneBruse er offline
Senior Member

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,465
BukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond repute
Standard

Vanilje var jo egentlig først i køen, så bare send den til henne! Så vil jeg gjerne ha den etterpå. Tar sikkert sin tid før jeg føder uansett, og har nok god tid til å se etter fødselen også.
Gammel 18-06-2009, 08:58
Vanilje sin avatar
Vanilje Vanilje er offline
Senior Member

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 3,466
Vanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond repute
Standard

Da har den kommet til meg.
Får jeg adressen din Joffa, så skal jeg sende den videre til deg i morgen.

Tusen takk for at vi får låne den, Ville Viola!

"Ethvert lite menneskebarn ville mye heller vært i morens armer i et trist skur enn alene i det mest eksklusive barneværelse" Desmond Morris
Svar med sitat
Gammel 18-06-2009, 09:55
BukkeneBruse sin avatar
Senior Member

BukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond repute
Standard

Nå har jeg sendt deg adressen min på PM Vanilje.

Og ja, tusen takk for at vi får låne DVDen VilleViola!!
Gammel 20-06-2009, 11:47
BukkeneBruse sin avatar
Senior Member

Standard

Tusen takk for at du sendte den så raskt videre Vanilje, så jeg fikk sett den før fødselen. Var en fin film! Takk for lånet VilleViola!

Sender du meg adressen din Ingrid? Så sender jeg den videre til deg.
Gammel 29-06-2009, 05:36
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 10,022
Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard

Er det Mobymamma som er neste i køen nå?
Jeg trenger adressen din så skal jeg sende den til deg.

When you accept what is, what is changes.
Svar med sitat
Gammel 09-01-2010, 00:41
Sally sin avatar
Sally Sally er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 6,171
Sally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond repute
Standard

Er denne i omløp fremdeles?
Gammel 09-01-2010, 11:36
VilleViola sin avatar
VilleViola VilleViola er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 5,302
VilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond repute
Standard

Ja regner med det siden jeg ikke har fått den tilbake.
Gammel 28-09-2010, 22:12
LilleDelfin LilleDelfin er offline
Junior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 3
LilleDelfin will become famous soon enough
Standard

Jeg vil gjerne låne denne, hvis den er tilgjengelig fremdeles..
Svar med sitat
Gammel 29-09-2010, 18:06
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 10,022
Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard

VilleViola er ikke aktiv her om dagen, så jeg vet ikke om den fremdeles er i omløp...

When you accept what is, what is changes.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:42.

HOVEDSIDER