Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Generelt om tilknytningsomsorg

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 22-03-2009, 09:30
Sally sin avatar
Sally Sally er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 6,171
Sally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond repute
Standard

Jeg trenger en adresse hvis jeg skal få sendt denne videre?
Gammel 22-03-2009, 10:53
Tigerpus sin avatar
Tigerpus Tigerpus er offline
Member

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Sandefjord
Meldinger: 94
Tigerpus is a glorious beacon of lightTigerpus is a glorious beacon of lightTigerpus is a glorious beacon of lightTigerpus is a glorious beacon of lightTigerpus is a glorious beacon of light
Standard

Kan jeg få lov å stå på venteliste?
Svar med sitat
Gammel 23-03-2009, 09:02
VilleViola sin avatar
VilleViola VilleViola er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 5,302
VilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond reputeVilleViola has a reputation beyond repute
Standard

Selvfølgelig.

Og dere må huske å sende adresser til hverandre da
Gammel 23-03-2009, 21:19
Mobymamma sin avatar
Mobymamma Mobymamma er offline
Senior Member

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 2,478
Mobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond reputeMobymamma has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Sally Vis post
Jeg trenger en adresse hvis jeg skal få sendt denne videre?
Det er bettyz sin tur nå er det ikke?

"For mye kjærlighet skjemmer aldri bort barna. Barn blir bortskjemte når vi gir dem gaver som en erstatning for vårt nærvær." Dr. Anthoney P. Witham
Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 17:13
bettyz sin avatar
bettyz bettyz er offline
Senior Member

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Tønsberg
Meldinger: 1,788
bettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond reputebettyz has a reputation beyond repute
Standard

og nå er det joffa?

I hele verden er du kun et menneske, men for et menneske kan du være hele verden.
Svar med sitat
Gammel 26-05-2009, 12:02
BukkeneBruse sin avatar
BukkeneBruse BukkeneBruse er offline
Senior Member

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,465
BukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond repute
Standard

Har du sendt den videre Bettyz? Sendte deg adresse på PM for en stund siden, men har ikke fått den...
Gammel 26-05-2009, 16:17
Nordlys sin avatar
Nordlys Nordlys er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 4,774
Nordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond repute
Standard

Kan jeg også stå på liste?

Store E -02 og Lille E juni -08
Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 07:25
Vanilje sin avatar
Vanilje Vanilje er offline
Senior Member

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 3,466
Vanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond repute
Standard

Joffa er det du som har den nå?
Lurte på om jeg kunne snike meg inn først på lista igjen, har så lyst til å se den før jeg føder. Hvis det er greit for dere andre da, lover å sende den veldig raskt videre!

"Ethvert lite menneskebarn ville mye heller vært i morens armer i et trist skur enn alene i det mest eksklusive barneværelse" Desmond Morris
Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 07:52
BukkeneBruse sin avatar
BukkeneBruse BukkeneBruse er offline
Senior Member

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,465
BukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond reputeBukkeneBruse has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har ikke fått den ennå. Har ikke hørt mer fra Bettyz... Hvis jeg får den snart skal jeg love å se den med en gang og sende den raskt videre!

Vi har vel termin omtrent samtidig Vanilje? Jeg har termin om 9 dager, men regner med å gå en uke eller to (eller tre) over termin og har derfor god tid, så du kan gjerne få den først du hvis du regner med å snart gå i fødsel.
Gammel 11-06-2009, 08:29
Vanilje sin avatar
Vanilje Vanilje er offline
Senior Member

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 3,466
Vanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond reputeVanilje has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Joffa Vis post
Jeg har ikke fått den ennå. Har ikke hørt mer fra Bettyz... Hvis jeg får den snart skal jeg love å se den med en gang og sende den raskt videre!

Vi har vel termin omtrent samtidig Vanilje? Jeg har termin om 9 dager, men regner med å gå en uke eller to (eller tre) over termin og har derfor god tid, så du kan gjerne få den først du hvis du regner med å snart gå i fødsel.
Jeg har termin om 12 dager, så du er litt før meg. Bare se den først du, så kan du sende den til meg etterpå. Hvis det er greit for deg Ingrid?
Vi venter i spenning Bettyz!

"Ethvert lite menneskebarn ville mye heller vært i morens armer i et trist skur enn alene i det mest eksklusive barneværelse" Desmond Morris
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:05.

HOVEDSIDER