Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Amming/Flaskemating

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 23-03-2012, 22:30
Evalita Evalita er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2012
Meldinger: 445
Evalita will become famous soon enoughEvalita will become famous soon enough
Question Lille dier og dier...

og dier og dier..om natta, sånn helt plutselig! Hva skjer?? Han er snart 11 mnd. Tidligere har han våknet, spist og sovnet. I løpet av 5-10min. Men nå kan han holde på i en evighet... sutter på meg i stedet for smokken. Store deler av natta, og jeg får jo ikke sove sjølsagt. Si at det kommer til å gå over, vil det ikke??

Nå sitter jeg her og har melkespreng... skulle tro han hadde økedøgn! (men det er ikke det altså, jeg har masse melk og han vil bare ha noen sekunder i slengen på dagtid. Men MANGE ganger på dagen, blir litt koko av å sitte med puppen ute, lille raringen min )
Svar med sitat
Gammel 23-03-2012, 23:10
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Jeg tipper det dukker opp en tann eller tre Ja, det går over, og kommer tilbake litt innimellom. Dessuten pleier det å ordne seg bare man skriver det her - ganske pussig, men har opplevd det sååååå mange ganger! Håper du får en god natt snart, det ER slitsomt med sånne netter. Men jeg kan dele med deg det jeg pleier å tenke: Dette er antakelig en sånn natt mange snakker om som våkenatt - en natt der man hadde vandret rundt med trist baby. Da er det tross alt bedre å halvsove litt i senga med baby på puppen.

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 23-03-2012, 23:23
Senior Member

Standard Re: Lille dier og dier...

Tenkte faktisk på den argh! tråden din, og at det kom en tann rett etter en litt sånn periode! Håper det er det som er greia, og at han sier seg fornøyd med å faktisk spise om natta (og ikke sutte i timer) snart! Og ja, vi ligger jo å slapper av i det minste:-) Ingen misfornøyd baby her *glad mamma*

Sent from my SK17i using Tapatalk
Svar med sitat
Gammel 23-03-2012, 23:24
Senior Member

Standard Re: Lille dier og dier...

...men tungt, ja det er det! Og ikke bedre av at jeg aldri klarer å legge meg til å sove tidlig!! *legger bort tlf og skal sove*

Sent from my SK17i using Tapatalk
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:52.

HOVEDSIDER