Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Lesekroken

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 14-12-2011, 20:06
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard Hva skal du lese i jula?

Har dere noen leseplaner for juleferien?

Jeg vet ikke om jeg får anledning til så mye lesing, men jeg har et par bøker i tilfelle anledningen byr seg Jeg har "spis, elsk, lev" fra i sommer, som jeg ikke har lest ferdig enda. Men det er en sånn kosebok, nytter ikke å sette seg med den med en ettåring svinsende rundt. Jeg tenkte også å låne "eksplosive barn" på bibloteket, så jeg har i jula. Ellers blir det å lese mothering-blader, det gleder jeg meg til!

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 14-12-2011, 20:13
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Jeg fikk saman er ein mindre aleine i bursdagsgave, holder på med den nå, og det blir nok den jeg leser i jula. Er ikke like begeistret enda som "alle" andre har vært, men dte kommer seg kanskje etterhvert...?..

Og så har jeg jo fått en haug av mothering-blader av Nselk, så jeg har virkelig nok å gjøre på kveldene nå

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Gammel 14-12-2011, 21:04
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Jeg skal begynne på Maleren fra Shanghai når jeg får tid. Ellers har jeg ønsket meg en haug bøker til jul, og om jeg får noen av dem så skal jeg lese dem også. Jeg leser lynkjapt, og leser gjerne ferdig ei bok på 1 til 2 dager..
Gammel 14-12-2011, 21:50
karimor karimor er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Nord-Vestlandet
Meldinger: 1,551
karimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond repute
Standard

Eg ønsker meg den siste boka til Ragnar Hovland og "Ulikhetens pris".

- og får eg dei ikkje, skal eg kjøpe dei sjøl!
Svar med sitat
Gammel 14-12-2011, 22:24
Gyda sin avatar
Gyda Gyda er offline
Moderator

Sted: Jæren
Meldinger: 7,955
Gyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond repute
Standard

Å, lesetid i jula hørtes fantastisk ut!

Jeg begynner definitivt å bli klar for å lese igjen. Har vært en del år uten...

Men det var ikke temaet her. Måtte bare si det

*lister seg ut igjen*
Gammel 14-12-2011, 22:35
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har de siste ukene vært så trøtt at jeg har ikke fått lest på lenge... men jeg må vel satse på å lese videre i de to jeg holder på med - "Sarahs nøkkel" og "Eksplosive barn"...
Gammel 14-12-2011, 22:44
Alexandra sin avatar
Alexandra Alexandra er offline
Senior Member

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 2,258
Alexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond repute
Standard

Jeg skal lese Shantaram. Den er fra India. Fortsettelse følger…
Gammel 14-12-2011, 23:27
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Da har du litt av et prosjekt foran deg Alexandra! Klarer du den på en jul er du god

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:39.

HOVEDSIDER