Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Lesekroken

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 01-05-2010, 22:34
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 10,022
Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard Hva leser dere nå?

Hva er dere og barna opptatt av i bøkenes verden om dagen da?

Hos oss er det Ruffen som er boken som oftest kommer frem. Vi har den med alle seks historiene i, og den er lest fra perm til perm, og frem og tilbake. Anbefales :nikker.

Skjønnlitterært leser jeg Eg elska ho (Gavalda) og av fag ligger nå Ina May's Guide to Childbirth øverst i bunken...

When you accept what is, what is changes.
Svar med sitat
Gammel 01-05-2010, 23:00
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Petter er veldig Albert Åberg-fan om dagen. Martine vil ikke leses for nå, hun har det for travelt

Jeg skulle liksom lese "naturlig fødsel", men kommer ikke helt i gang

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 01-05-2010, 23:29
Nordlys sin avatar
Nordlys Nordlys er offline
Senior Member

Meldinger: 4,774
Nordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har nettopp lest ferdig Jern av Torgrim Eggen. Og har et par Sookie Stackhouse- bøker liggende.

Lille har nettopp tatt en pause fra "Hvem"-bøkene av Stina Wirsén, og er nå hekta på Lillesøster bøkene og Molly Mus. Og ellers alt som involverer bursdagskaker.

Store leser mye på egen hånd nå, og låner seg bøker selv på skolen, så jeg har ikke heelt oversikt over alt hun leser selv. Jeg vet det ligger en bok av Philip Newt i sengen hennes nå, og den heter noe med marmelade? Jeg leste ferdig Brødrene Løvehjerte for henne i går, og nå skal hun velge mellom en Lille Frøken detektiv- bok, og en annen som heter 1-2-Tre. Husker ikke forfatteren.

Store E -02 og Lille E juni -08
Svar med sitat
Gammel 02-05-2010, 16:43
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Jeg leste ferdig "Regines bok" forrige uke, vet ikke helt hva jeg skal starte på nå... (tips?)
Av fag leser jeg litt frem og tilbake i "spirited child"-boka.

Eldstemann liker best fakta-bøkene med Ville, Rosa, Klara og Bambus, og akkurat nå er favoritten en bok som heter "snurrige småkryp". Minsten vil helst lese i en sjørøverbok som han fikk til bursdagen sin, og i blader om kaptein sabeltann. Ellers liker han også faktabøkene som nevnt over (hans favoritt for tiden der heter "fantastiske fjell og vulkaner" ).

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 06-05-2010, 21:29
mojo sin avatar
mojo mojo er offline
Senior Member

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 155
mojo has a spectacular aura aboutmojo has a spectacular aura about
Standard

Da mamma var indianer av Ulf Stark. Morsom og fin for store og små. Anbefales!
Pippi power på meg! Disse to er jo egentlig litt i samme gate
Gammel 06-05-2010, 21:43
Nickless sin avatar
Nickless Nickless er offline
Senior Member

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 2,513
Nickless has a reputation beyond reputeNickless has a reputation beyond reputeNickless has a reputation beyond reputeNickless has a reputation beyond reputeNickless has a reputation beyond reputeNickless has a reputation beyond reputeNickless has a reputation beyond reputeNickless has a reputation beyond reputeNickless has a reputation beyond reputeNickless has a reputation beyond reputeNickless has a reputation beyond repute
Standard Re: Hva leser dere nå?

My head is full of Alice in wonderland! We're reading it, the whole family together, right now. And will move to Alice through the looking glass after it.
So wonderful, I love the writing.
Lots of Dr. Seuss too, those are brilliant of course.

I'm reading The continuum concept, and listening to Harry Potter and the half blood prince audiobook.

"Today you are you, that is truer than true. There is no one alive who is youer than you."

“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

-Dr. Seuss

Sitat:
Opprinnelig postet av Nselk
Nickless - nok et fantastisk menneske som imponerer meg mer enn de fleste. Varm, klok, intelligent, kreativ, skarp, omsorgsfull, engasjert... ja, jeg kunne drevet på leeeenge!! I'm sooooo meeting her someday too!!!
Svar med sitat
Gammel 06-05-2010, 23:11
Dalli sin avatar
Dalli Dalli er offline
Senior Member

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,098
Dalli has a reputation beyond reputeDalli has a reputation beyond reputeDalli has a reputation beyond reputeDalli has a reputation beyond reputeDalli has a reputation beyond reputeDalli has a reputation beyond reputeDalli has a reputation beyond reputeDalli has a reputation beyond reputeDalli has a reputation beyond reputeDalli has a reputation beyond reputeDalli has a reputation beyond repute
Standard

Jeg leser " Hotellet på hjørnet av bitter og søt" selv og sammen med S leser vi Sabeltannblader og faktabøker om dinosaurer, jordkloden og vulkaner. Han liker godt å bla i atlas på sengen også. Ellers er Gubben og Katten bøkene en evig farvoritt!

mamma til S født 22.08.05 og J født 13.05.09
Svar med sitat
Gammel 06-05-2010, 23:28
Sally sin avatar
Sally Sally er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 6,171
Sally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond repute
Standard

Pensum
Gammel 07-05-2010, 08:18
Mafalda sin avatar
Mafalda Mafalda er offline
Senior Member

Meldinger: 10,779
Mafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond reputeMafalda has a reputation beyond repute
Standard

Storesøster leser for det meste faktabøker.

Selv leser jeg ingen ting, men har en stabel som ligger og venter på meg... Mannen leser Knausgård (ikke Min kamp) og sier at vi jentene må holde oss unna for han er et svin
Gammel 07-05-2010, 08:48
Nordlys sin avatar
Nordlys Nordlys er offline
Senior Member

Meldinger: 4,774
Nordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond reputeNordlys has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av mojo Vis post
Da mamma var indianer av Ulf Stark. Morsom og fin for store og små. Anbefales!
Pippi power på meg! Disse to er jo egentlig litt i samme gate
Den er kjempemorsom! Den kvelden pappa lekte er vel samme forfatter, og i samme gata på en måte. Anbefales også! (Kanskje spesielt for pappaer )

Store E -02 og Lille E juni -08
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:11.

HOVEDSIDER