Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Skravlesiden

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 17-03-2015, 11:42
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard Ferie 2015

Ja, hva slags ferieplaner har dere i år? Utlandet eller i landet? Sammenhengende eller oppdelt? Lang eller kort?

Mannen tar ut litt ferie i påska, siden barnehage og skole har stengt - jeg skal jobbe. Men jeg har ikke krav på ferie i år, siden jeg ikke har vært der så lenge, så jeg tror jeg tar ut kun 2 uker i sommer til vår årlige sørlandstur. Mannen tar nok ut ihvertfall 3 uker i sommer (når barnehagen har stengt), og så får vi se hvordan han gjør det med de to siste ukene. Noe blir nå i påska, noe blir i jula, og noe blir i november - da stenger barnehagen 1 uke (4. ferieuka). Ulempen med privat barnehage...

Ellers blir det å jobbe så mye som mulig for meg. Men, vi (alle fem) skal en helg til Bergen i april - navnefest til lille nevøen vår. Og så skal vi (ihvertfall) en helg til Bergen i juni - da skal min bror gifte seg. Jeg er forlover, så mulig det blir langhelg på meg da. Og i august/september skal jeg og min bror har vår årlige søsken-helg på fjelltur!
Gammel 17-03-2015, 12:20
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Her blir det åtte ukers skoleferie og fri på oss alle - kanskje jeg tar noen ekstravakter for å spe på økonomien litt, men det ser vi. Antakelig blir vi hjemme og i campingvogna hele sommeren, men ser ikke bort fra en liten tur til Sørlandet for å besøke venner der.

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 17-03-2015, 13:36
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av fjummsi Vis post
Antakelig blir vi hjemme og i campingvogna hele sommeren, men ser ikke bort fra en liten tur til Sørlandet for å besøke venner der.
Kom gjerne innom Arendal om dere er i nærheten! Hadde vært hyggelig å fått hilse på Fjummsi-familien!

Vi drar til Danmark en uke, og så blir det å være hjemme på sørlandet resten, med unntak av noen helger her og der og kanskje pusse litt på hytta på vestlandet.

Men egentlig er det ingen andre steder enn Sørlandet jeg vil være når sola skinner

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Gammel 17-03-2015, 13:37
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Og dere også Nselk! Si til når du er på gamle trakter!!!

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Medlemmer som liker petunia sin Post:
Nselk (01-04-2015)
Gammel 23-03-2015, 02:54
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Sitter og planlegger ferien nå faktisk! Har ikke spikret noen planer enda, men det blir iallefall Danmark Usikker på om det blir feriesenter eller feriehus (prøver å få med meg søsters m/fam), og om vi skal være 1 eller 2 uker. Blir iallefall mye parkbesøk, strand og badeland.

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:24.

HOVEDSIDER