Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Skravlesiden

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 03-02-2015, 13:52
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard oppussing av rom

Vi har to forholdsvis store soverom nede. Men vi vurderer å bygge dem om til tre små. I så fall blir de ca to meter brede, akkurat nok til en seng på langs. Og så blir de vel over tre meter lange. For oss hadde det fungert fint, men siden vi kommer til å selge en eller annen gang, lurer jeg også på hva andre tenker. Hva ville dere gått for; tre små eller to store? Det kommer selvfølgelig også an på behovet til de som evt kjøper, er det en enslig så holder det i massevis med to store mens om det er en familie vil de kanskje heller foretrekke tre små...

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Gammel 03-02-2015, 19:22
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Tre små! Om man har to barn er det godt med et kontor også...

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 03-02-2015, 22:14
Vamamma sin avatar
Vamamma Vamamma er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,139
Vamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond repute
Standard

Det spørs hvor mange soverom dere har ellers i huset .

Personlig ville jeg valgt 2 store istedenfor 3 små, hvis det er nok soverom totalt. Spesielt hvis huset ikke har noe loft/kjeller-stue som barna kan bruke når de blir større. Da blir rom på 2*3m små, syns jeg.

Jeg tror nok mange foretrekker romslige rom, fremfor mange små, ved et eventuelt salg. Men, igjen - det spørs jo hvor mange soverom dere har ellers.
Gammel 04-02-2015, 09:50
petunia sin avatar
Senior Member

petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Vi har de to store rommene nede, og et lite oppe, men det bruker vi til tv rom, og vi har så lite lyst til å endre på akkurat det. Det er så deilig å ikke ha tatt tv ikke stua.
Så nå deler alle tre ungene ett lekerom. Vi sover alle sammen på det andre.
Jeg personlig foretrekker tre små rom, men det er i forhold til fremtidig salg jeg lurer på hva som er lurest..

Svar med sitat
Gammel 04-02-2015, 09:50
petunia sin avatar
Senior Member

Standard

Vi har de to store rommene nede, og et lite oppe, men det bruker vi til tv rom, og vi har så lite lyst til å endre på akkurat det. Det er så deilig å ikke ha tatt tv ikke stua.
Så nå deler alle tre ungene ett lekerom. Vi sover alle sammen på det andre.
Jeg personlig foretrekker tre små rom, men det er i forhold til fremtidig salg jeg lurer på hva som er lurest..

Svar med sitat
Gammel 08-02-2015, 23:34
Aurora Borealis sin avatar
Aurora Borealis Aurora Borealis er offline
Senior Member

Medlem siden: May 2006
Sted: Der nordlyset er
Meldinger: 2,594
Aurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond repute
Standard

Jeg syns dere skal gjøre det som passer best for dere.
Men ved salg så syns jeg rommene blir litt små. Hvis de i dag er på 9 kvm hver så er ikke det store rom, men det jeg syns er passelig med tanke på romstørrelse.

Men dette kommer jo også an på hvor dere bor og hvor stor plass dere har ellers. Vi bor på landet i enebolig og det er litt annerledes om man bor i ei leilighet i byen. Da må man akseptere mindre plass.

To store, fire små og en minibuss
Svar med sitat
Medlemmer som liker Aurora Borealis sin Post:
petunia (08-02-2015)
Gammel 08-02-2015, 23:58
petunia sin avatar
Senior Member

Standard

Takk for svar alle! Det blir nok ikke noe nytt rom dessverre. Det føles for lite. De hadde nok kanskje bare blitt 6 kvadrat hver...det er rett og slett for lite med tanke på fremtidig salg.

Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:09.

HOVEDSIDER