Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Skravlesiden

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26-11-2014, 21:25
Alexandra sin avatar
Alexandra Alexandra er offline
Senior Member

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 2,258
Alexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond repute
Standard

Positive ting herfra er:
1. Det er enda tid til å ordne gavekalender til Leo. (lørdag blir handledag)
2. Jeg har nettopp hatt besøk av en venninne som flyttet til Stavanger (hulk hulk) - så fint å se henne igjen. (jeg bor i Asker)
3.Mannen er ute med tre unger og leverer innbydelser til felles Disco-bursdag - mens jeg sitter her med et lite glass vin - på forum.
Gammel 26-11-2014, 23:23
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Dagens 3 positive ting:
*fikk ryddet på nyrommene til de to største, selv om minstemann var hjemme, så nå er det snart klart for maling!
*Leksene gikk smertefritt!
*Gleder meg veldig til helga!

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 27-11-2014, 09:18
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Morgenens tre:

Eh, mamma?
Ja...
Eh, jeg elsker deg (fra mellomste)

Eldste fikk gå til skolen i dag (pleier å kjøre med naboen vanligvis, som har førsteklassing som er litt redd for å gå i mørket. Men i dag ville han gå)

Tenker at dette blir en fin dag!

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Gammel 28-11-2014, 11:50
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Dagens tre positive:

* Det er helg!
* Det er adventstid rett rundt hjørnet!
* Store gutter som tar vare på og leker med ei lita jente...
Gammel 28-11-2014, 12:08
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Jeg digger denne tråden!

* Jeg er støl oppover hele ryggraden etter tre timers terping på trinn og figurer i West Coast Swing i går, sammen med en herlig gjeng damer og menn med masse latter og humor, liksomflørting (i dansen) og moro.
* Det er en forkjølelse på vei, og jeg har tid og mulighet til å bare lunte av gårde gjennom dagen i rolig tempo. Godt å ikke trenge å presse seg når man brygger på noe!
* Det er fredag, og det betyr en hel helg sammen med ungene, ingen skole eller lekser, og vi får besøk av en herlig familie fra lørdag til søndag.

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 07-12-2014, 10:01
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Dagens tre positive:

* lillegull er tilsynelatende frisk igjen, og sover godt om natten
* jeg kjenner bihulebetennelsen holder på å slippe taket - herlig!
* det er litt snø ute - og det er meldt enda mer!
Gammel 07-12-2014, 19:15
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

* Eksamen ble levert sent i går kveld, innleveringsfrist først på fredag
* Jeg har fått krysset av flere ting på lista over det jeg må gjøre i helgen, nå gjenstår bare å få sendt inn kalender-bestillinger.
* I morgen reiser jeg på venninnetur til Kiel med en ganske "fersk" venninne. Gleder meg veldig til å bli bedre kjent og ha to hele døgn sammen!

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Medlemmer som liker fjummsi sin Post:
Belladonna (08-12-2014)
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:06.

HOVEDSIDER