Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Skravlesiden

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 02-05-2005, 15:36
Zoë Zoë er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,036
Zoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond reputeZoë has a reputation beyond repute
Standard

- Jeg liker Burger King, men ikke så ofte

- Jeg er elendig til å ta forfalende husarbeid, før alt virkelig har forfalt

- Jeg er tynn pga heldige gener, digger cheeze doodles, pepsi max og smågodt til alle døgnets tider

- Hjernen min kortslutter når jeg hører følgende spørsmål: Hva skal vi ha til middag?
Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 16:29
veganmamma veganmamma er offline
Senior Member

Meldinger: 2,196
veganmamma has a reputation beyond reputeveganmamma has a reputation beyond reputeveganmamma has a reputation beyond reputeveganmamma has a reputation beyond reputeveganmamma has a reputation beyond reputeveganmamma has a reputation beyond reputeveganmamma has a reputation beyond reputeveganmamma has a reputation beyond reputeveganmamma has a reputation beyond reputeveganmamma has a reputation beyond reputeveganmamma has a reputation beyond repute
Standard

- har aldri spist på hverken Burger King eller McDonalds

- men jeg har kjøpt noen veldig dyyyyre klesplagg, sko og vesker. Er ikke noe flink til å styre meg hvis jeg ser noe jeg bare må ha. Har nylig kjøpt et veldig dyrt oransj skjørt. (Pris får dere ikke...så langt går jeg ikke)

- kjøper altfor mye Playmobil for Oliver

- har spist nesten (merk: nesten) bare hvitt brød siden vi flyttet til Spania 2 mndr siden

- sier altfor ofte "et lite øyeblikk" til Oliver når han roper og jeg surfer her inne...og så tar jeg lenger enn bare et øyeblikk før jeg går til han

Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 16:33
lillepus lillepus er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 1,346
lillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant future
Standard

[QUOTE=veganmamma]

- sier altfor ofte "et lite øyeblikk" til Oliver når han roper og jeg surfer her inne...og så tar jeg lenger enn bare et øyeblikk før jeg går til han

Skriver under på den, ja.....uff. Gremmes.

Mamman til:

jente 2000
jente 2004
jente 2007
Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 16:37
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

-burger king: nam nam, men spiser det heldigvis ikke så ofte..
-Tåler svært dårlig lite søvn og mye stress... Må skjerpe meg
-Kunne veldig gjerne tenkt meg å reise på ferietur med campingvogn eller bobil
-har alt for mye å gjøre på en gang, og alt for mange ideer -og altfor lite som blir gjort......
-jeg er en skikkelig sovegris, tror jeg trenger 12 timer søvn i døgnet egentlig, minst Før joakim kom hendte det faktisk at jeg gjorde det også, hehe
-er altfor glad i pepsi max!
-er fremdeles røyksjuk, og det etter å ha vært røykfri i over 2 år!!
-jeg tenker alltid alt for komplisert..
-er altfor glad i kaker og sjokolade!!!!

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 16:37
lillepus lillepus er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 1,346
lillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant futurelillepus has a brilliant future
Standard

hrrm...Jeg har akkurat gitt lillesøster en hel dorull så jeg kan surfe litt her.....uffda...fysj og fy for en mamma...

Mamman til:

jente 2000
jente 2004
jente 2007
Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 16:45
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Hmmm, noen ganger hender jeg gir lillegutten babycallingen så han kan leke med når han våkner om morgenen, så jeg kan ligge og dra meg noen minutter til.. Han synes det er supert da, og jeg ligger å hører på pipingen når han skrur den av og på av og på Når han blir lei, reiser han seg i senga og prater/roper til meg.. Da løfter jeg han ned på gulvet, så går han og kikker litt på bamsene sine,går rundt senga og klemmer litt på pappaen eller klyper/biter han på tærne.. og så skrur han på cd-spilleren og danser litt til musikken. Så står vi opp... (ja, jeg er lat..)
Dette er bare når vi ikke har dagbarnet da, for da er jeg oppe før joakim våkner som regel..

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 17:20
jeano sin avatar
jeano jeano er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 5,946
jeano has a reputation beyond reputejeano has a reputation beyond reputejeano has a reputation beyond reputejeano has a reputation beyond reputejeano has a reputation beyond reputejeano has a reputation beyond reputejeano has a reputation beyond reputejeano has a reputation beyond reputejeano has a reputation beyond reputejeano has a reputation beyond reputejeano has a reputation beyond repute
Standard

oj oj oj her kan jeg nok skrive en del

-Jeg spiser ikke på mcdød, burger king er mye bedre!
Jeg har jobbet på burger king i over ett år, åt burger hver dag
-Jeg er utrolig rotete, flaks gubben er flink til å rydde
-Cola hver dag, er avhengi, ikke light en gang
-Er ikke så glad i godteri etter at jeg ble gravid med poden men før måtte jeg ha noe hver dag
-Dårlig vær ute så får jentene se på film
-kjøper ikke klær til meg selv, men ungene får altfor mye, så det er litt fullt med barneklær i alle str.

Nå tør jeg ikke skrive mer
Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 18:31
Kivi sin avatar
Kivi Kivi er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 8,218
Kivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond repute
Red face Super tråd

hvor skal jeg begynne?

Jeg er elendig til å rydde og vaske, men hater å ha det rotete og møkkete

Jeg spiser litt sjokolade HVER dag tror jeg, er avhengig og gjør det når småtrollene ikke ser meg, for de har jo ikke godt av slikt....

Jeg kan godt spise sunn lav-karbo-middag, for så å komplettere måltidet med et stykke sjokoladekake, eller flere. Det er godt jeg ammer til alle døgnets tider.

Hva mer? Nå sitter resten av familien nede, mens jeg sitter her..... ha det så lenge

I går spiste jeg forresten is etter at ungene hadde lagt seg , nei nå mååå jeg gå ned trappa...
Gammel 02-05-2005, 19:38
Lavendel sin avatar
Lavendel Lavendel er offline
Senior Member

Sted: Vestfold
Meldinger: 2,499
Lavendel has a reputation beyond reputeLavendel has a reputation beyond reputeLavendel has a reputation beyond reputeLavendel has a reputation beyond reputeLavendel has a reputation beyond reputeLavendel has a reputation beyond reputeLavendel has a reputation beyond reputeLavendel has a reputation beyond reputeLavendel has a reputation beyond reputeLavendel has a reputation beyond reputeLavendel has a reputation beyond repute
Standard

Vel ja... jeg lurte på når slik en herlig tråd skulle dukke opp

- Her våkner Leander innmari tidlig for tiden, så morgenstunden "reddes" ved å slå på BBC og så er han henrykt over død hjerneføde som Teletubbies og Fimbles

- Har også litt støv på hjernen, og takler ikke mye rot. Så er jeg sliten og lei en dag, så begrenses en del lekemuligheter for ungene ("nei unger... jeg syns IKKE det er greit å ommøblere hele stua i dag for å bygge telthus... og plis ikke hopp i den nyoppredde senga!").

- Kan gi etter litt fort noen ganger for mas foran skapet, og da får de en kjeks eller to (og gjett hvem som gomler digg om kveldene etter at ungene har lagt seg... ser jeg ikke var alene om den da )

Og mere til.. men det får komme i små doser etterhvert kanskje...

*You must be the change you wish to see in the world*
Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 20:04
Chickpea sin avatar
Chickpea Chickpea er offline
Senior Member

Sted: I kornsirkelen
Meldinger: 7,544
Chickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond reputeChickpea has a reputation beyond repute
Standard

-noen ganger kjøper jeg spelt som IKKE er økologisk
-jeg skeier ut med noen tørkede aprikoser både søndager og mandager
-slyngene mine er ikke sydd av hamp
-jeg kjenner noen som kjører bil hver dag!!!
-det hender jeg kaster potetskall i vanlig søppel

Puh! Godt å få det ut

dot e dot- bær med stil[/size]
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:23.

HOVEDSIDER