Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Skravlesiden

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 14-11-2014, 23:47
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard Reise vekk, igjen...

Jeg har jo planlagt å ta en utdannelse i Danmark ,som innebærer at jeg må reise vekk åtte langhelger, tre dager hver gang. Jeg starter i januar, da er minsten 2 år og nesten 2 mnd. Men jeg gruer meg noe innmari til å være vekke fra henne. Slik det er nå hadde det ikke fungert, hun reagerer veldig når jeg skal noe sted. Men mye kan jo skje før januar...
Ett annet alternativ er å ta utdannelsen i tre bolker, men da må jeg være vekke syv dager av gangen. Men da trenger jeg ikke starte før i april, og da er minsten blitt 2 år og 5 mnd.

Det jeg prøver å finne ut av er vel hva som er best for henne; at jeg er borte 3 dager 8 ganger fra hun er 2 år og 2 mnd eller at jeg er borte 7 dager 3 ganger fra hun er 2 år og 5 mnd.

Tanker?

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Gammel 15-11-2014, 15:56
Aurora Borealis sin avatar
Aurora Borealis Aurora Borealis er offline
Senior Member

Medlem siden: May 2006
Sted: Der nordlyset er
Meldinger: 2,594
Aurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond repute
Standard

Tre dager åtte ganger. Syv dager er veldig lang tid for et lite barn.

To store, fire små og en minibuss
Svar med sitat
Gammel 15-11-2014, 22:09
Vamamma sin avatar
Vamamma Vamamma er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,139
Vamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond repute
Standard

Hvis jeg måtte valgt en av dem hadde jeg helt klart valgt 3 dager åtte ganger. En hel uke hadde vært helt uaktuelt for meg/oss.
Gammel 16-11-2014, 02:38
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Jeg hadde også definitivt valgt 3 dager 8 ganger 3 dager blir jo nesten som en helg, og det går ganske fort om man fyller den tiden med et eller annet (og ikke bare går rundt og venter). Jeg har hatt langvakter på helg siden minsten var 2 år og 3mnd. Da drar jeg på jobb før ungene våkner lørdag morgen, og er ikke hjemme før etter de har sovnet (iallefall minstemann, hender seg de to største er oppe enda). Samme på Søndag. Det blir nesten som at jeg er borte fra fredags kveld til mandags morgen. Det har gått veldig fint, og jeg er så og si aldri borte fra ungene ellers. Nå sover minstemann i storsenga enda, så jeg føler jo ikke at jeg er borte lenger fra han enn de 13 timene jeg er på jobb -men det tenker ikke han noe over -såfremt han sover :-)

Nyskjerrig på hva slags utdanning du skal ta!

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 16-11-2014, 10:59
petunia sin avatar
Senior Member

petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Takk for svar.

Jeg har innsett for lengst at jeg ikke klarer å være borte en uke. Nå gjenstår bare å bestemme meg om jeg klarer å være borte tre dager. Vet ikke om jeg kan det. I så fall må jeg utsette utdannelsen flere år for de starter ikke opp hvert år.

Det er en psykoterapeutisk utdannelse i Danmark som heter bodynamic

Svar med sitat
Gammel 17-11-2014, 10:04
petunia sin avatar
Senior Member

Standard

Vel, jeg tror det heller mot å utsette det hele. Da blir det noe jeg vil glede meg til 100%, i stedet for at jeg skal bruke masse energi på å grue meg for å dra vekk. I tillegg vil det kanskje bli mulig å ta det en uke av gangen, jeg får se når den tid kommer. Men slik det er nå vil det være feil å dra vekk, selv om det bare er snakk om torsdag/fredag- søndag.

Svar med sitat
Gammel 20-11-2014, 23:45
Alexandra sin avatar
Alexandra Alexandra er offline
Senior Member

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 2,258
Alexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond repute
Standard

Jeg skjønner deg jeg. Selv om de gangene jeg har vært borte - og grudd meg like mye som deg - så har det gått veldig, veldig bra.
Gammel 21-11-2014, 09:23
petunia sin avatar
Senior Member

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexandra Vis post
Jeg skjønner deg jeg. Selv om de gangene jeg har vært borte - og grudd meg like mye som deg - så har det gått veldig, veldig bra.
Takk takk, det var en stor lettelse å bestemme meg for å utsette det hele. Det er en følelse på at vi ikke er klare for det, og det hadde bare vært vondt å være vekke. Da mister gleden ved å lære noe av det jeg synes er mest interessant her i livet litt meningen. Så jeg får heller gå å glede meg litt lenger, og når jeg gjør det om noen år så er det uten alt for stor hjemlengsel

Svar med sitat
Gammel 21-11-2014, 22:01
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av petunia Vis post

Det er en psykoterapeutisk utdannelse i Danmark som heter bodynamic
Det høres veldig spennende ut!!

Men så godt å ha tatt en avgjørelse, høres ut som dere har kommet frem til den beste løsningen for dere

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Medlemmer som liker Belladonna sin Post:
petunia (21-11-2014)
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:05.

HOVEDSIDER