Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Utenfor Tema > Andre tema > Markedsplassen > Gis Bort

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 18-10-2012, 12:00
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 10,022
Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard Garn gis bort

Lince fra Ice Yarn i fargen creme/white - 7 hele og ett brutt nøste (a 50 gram) - Totalt: rett i underkant av 400 gram/2000 meter

Master Alpaca Fine i fargen lys grå - 4 hele og to brutte nøster (a 50 gram) - Totalt 300 gram/2100 meter

Garnet gis bort mot porto, eller kan hentes hos meg. Send PM

Bildet ble litt mørkt - garnet har noe lysere farger enn på bildet.

When you accept what is, what is changes.

Sist endret av Ingrid; 18-10-2012 kl 12:05
Svar med sitat
Gammel 18-10-2012, 19:17
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard

Garnet er på vei til sitt nye hjem

Svar med sitat
Gammel 18-10-2012, 19:35
Godemine Godemine er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Sted: oppå fjellet, oppå fjellet....
Meldinger: 6,628
Godemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond repute
Standard

Kvar gong denne tråden pooper opp og eg les overskrifta så hopper eg like høgt.
I mine auge/hjerne står der: barn gis bort
Her er nokon som verkeleg har hatt ein dårleg dag, tenkjer eg då
Svar med sitat
Gammel 18-10-2012, 20:50
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Godemine Vis post
Samme leste jeg et par ganger her Kanskje litt farget av lang tids ekstemsurving om leggeprosessen her

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Medlemmer som liker fjummsi sin Post:
Godemine (18-10-2012)
Gammel 18-10-2012, 21:31
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Haha, jeg leste også det sånn umiddelbart!!
Gammel 19-10-2012, 10:03
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 19-10-2012, 12:36
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Standard

Sitat:
barn gis bort

Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:23.

HOVEDSIDER