Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Utenfor Tema > Andre tema > Markedsplassen > Gis Bort

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 13-06-2011, 00:30
Vamamma sin avatar
Vamamma Vamamma er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,139
Vamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond repute
Standard Ecco sko

Jeg gir bort et par Ecco damesko i størrelse 39. De ble kjøpt for 2 år siden, men bare blitt brukt to ganger. Grunnen til at jeg må gi de bort er at de rett og slett ikke passer foten min godt. Ikke noe galt med skoene i seg selv ( a la hard kant eller noe), bare feil fit med mine føtter.

Jeg skjønner at det kanskje ikke er stor interesse for å kjøpe sko uprøvd, men jeg ville nå allikevel høre om det var noe interesse før jeg donerer dem.

Jeg ber om at porto dekkes av kjøper. Regner med at de vil passe i en Smart-eske som koster ca. 150 kroner.
Vedlagte miniatyrbilder
Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		IMG_0693_resize.jpg
Visninger:	277
Størrelse:	56.5 KB
ID:		1550  
Gammel 13-06-2011, 08:32
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 10,022
Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard

Jeg trenger faktisk et par sko av den typen, og vil gjerne ha dem.

When you accept what is, what is changes.
Svar med sitat
Gammel 13-06-2011, 14:56
Vamamma sin avatar
Vamamma Vamamma er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,139
Vamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond reputeVamamma has a reputation beyond repute
Standard

Da er de dine, Ingrid. Så fint at noen kan få brukt for dem... Sender deg PM.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:19.

HOVEDSIDER