Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Utenfor Tema > Andre tema > Markedsplassen > Gis Bort

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 21-01-2011, 01:59
Hildeborg sin avatar
Hildeborg Hildeborg er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,638
Hildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond repute
Standard To feilkjøpte boxere...

Klarte å kjøpe tre dameboxershortser fra Mucho Malo i går... i størrelse M Prøvde én da jeg oppdaga fadesen, og innså at jeg ikke lenger har hoftene til en attenåring... De to andre gir jeg bort, om det finnes noen så små jenter her! Rosa og blå, den ene med kult tegneseriemotiv!
Gammel 21-01-2011, 09:25
Bonsky sin avatar
Bonsky Bonsky er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,136
Bonsky has a brilliant futureBonsky has a brilliant futureBonsky has a brilliant futureBonsky has a brilliant futureBonsky has a brilliant futureBonsky has a brilliant futureBonsky has a brilliant futureBonsky has a brilliant futureBonsky has a brilliant futureBonsky has a brilliant futureBonsky has a brilliant future
Standard

...og jeg tenkte "I alle dager hvordan klarer noen å kjøpe feil hunder...."...

(har forøvrig ikke hofter som en 18-åring jeg heller...)
Svar med sitat
Gammel 21-01-2011, 09:57
Godemine Godemine er offline
Senior Member

Sted: oppå fjellet, oppå fjellet....
Meldinger: 6,628
Godemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond reputeGodemine has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Bonsky Vis post
...og jeg tenkte "I alle dager hvordan klarer noen å kjøpe feil hunder...."...

Passer nok ikkje her i gården heller gitt
Svar med sitat
Gammel 21-01-2011, 10:14
Kivi sin avatar
Kivi Kivi er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 8,218
Kivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond reputeKivi has a reputation beyond repute
Standard

Ellers tusen takk.

Hvor kjøpte du de forresten? Alltid interesert i gode boxere...
Svar med sitat
Gammel 21-01-2011, 10:48
svisj sin avatar
svisj svisj er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 4,136
svisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond repute
Standard

Jeg har heller ikke hoftene til en attenåring, men M burde passe fint likevel. Så jeg takker gjerne ja, jeg, hvis ingen andre har meldt seg før meg.

De tidligste kunnskaper ligger tyngst i kroppen.
Svar med sitat
Gammel 21-01-2011, 11:20
Hildeborg sin avatar
Hildeborg Hildeborg er offline
Senior Member

Meldinger: 2,638
Hildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond repute
Standard

Kivi: jeg kjøpte dem på en fisefin undertøysbutikk på Frogner, der ekspeditrisen (heter det det?) fotfulgte meg for å sjekke om jeg ikke stjal noe. Riktignok så jeg sikkert litt sliten ut etter jobb, men helt lassis var jeg vel ikke heller?? Sikkert på grunn av henne jeg ble forvirra og trodde jeg var en tenåring med bitteliten rumpe.

Svisj: boxerne er herved dine! PM meg en adresse, så sender jeg dem til uka.
Gammel 21-01-2011, 14:58
svisj sin avatar
svisj svisj er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 4,136
svisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond repute
Standard

De tidligste kunnskaper ligger tyngst i kroppen.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:34.

HOVEDSIDER