Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Utenfor Tema > Barn/familierelatert > Continuum Concept

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 24-04-2006, 20:42
Yagi sin avatar
Yagi Yagi er offline
Senior Member

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 619
Yagi is a splendid one to beholdYagi is a splendid one to beholdYagi is a splendid one to beholdYagi is a splendid one to beholdYagi is a splendid one to beholdYagi is a splendid one to beholdYagi is a splendid one to behold
Standard Anmelding av TCC?

hei,

venter spent på en anmelding av TCC...

Jeg er så partisk at jeg hopper over det.
Tamara???

Vuori/Fru Yagi
Gammel 24-04-2006, 21:23
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Heisann!

Du, jeg har bare lest 25-30 sider, jeg! Vi har hatt bursdagsfering og gjester hver dag hele helga (jeg fikk boka rett før helga) og jeg har vært så sliten om kvelden at jeg ikke har orket lese så mye. Men det lille jeg HAR lest virker utrolig bra!

Skal lese mer når overskuddet kommer litt tilbake igjen. Det tar på å bli 33 år, nemlig.
Gammel 24-04-2006, 21:33
Eple sin avatar
Eple Eple er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Regnbyen
Meldinger: 3,736
Eple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond reputeEple has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Line Tamara
Det tar på å bli 33 år, nemlig.
Bare vent til du blir 34. Da blir du helt fillete!

When I approach a child, he inspires me in two sentiments; tenderness for what he is, and respect for what he may become.
Louis Pasteur
Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 22:29
Abyss Abyss er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 5,753
Abyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond reputeAbyss has a reputation beyond repute
Standard

Puh! Endelig bra jeg leste den som 32-åring...
Du må bare isolere deg og lese, Tamara, den er virkelig verdt det.
Gammel 25-04-2006, 00:30
Gyda sin avatar
Gyda Gyda er offline
Moderator

Sted: Jæren
Meldinger: 7,955
Gyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Det tar på å bli 33 år, nemlig.
Så da bør jeg bare se å få bestilt den i en fykende fart og sette meg til å lese - jeg som ennå har et par måneder å gå på før jeg blir 33?
Gammel 25-04-2006, 16:27
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Ah... jeg har enda noen år igjen, jeg... (prøver også å mobilisere tid til å få lest litt... )
Gammel 25-04-2006, 21:31
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Har lest litt i dag også...

Jeg må være så ærlig og si at jeg finner den litt tunglest. Jeg syns det blir brukt utrooolig mange store ord og setninger for å få sagt ting som egentlig er ganske innlysende. Foreløpig føler jeg at det meste som er sagt er veldig selvsagt. Jeg sitter og venter på "den store åpenbaringen".

Det første kapittelet virket veldig bra. Men nå er jeg litt mer tilbakeholden med rosen. Jeg håper det tar seg opp. Foreløpig syns jeg det er altfor lite snakk om det jeg er mest interessert i, nemlig hvordan denne indianerstammen faktisk lever.
Gammel 05-05-2006, 17:54
Vuori sin avatar
Vuori Vuori er offline
Senior Member

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,076
Vuori has a reputation beyond reputeVuori has a reputation beyond reputeVuori has a reputation beyond reputeVuori has a reputation beyond reputeVuori has a reputation beyond reputeVuori has a reputation beyond reputeVuori has a reputation beyond reputeVuori has a reputation beyond reputeVuori has a reputation beyond reputeVuori has a reputation beyond reputeVuori has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Foreløpig syns jeg det er altfor lite snakk om det jeg er mest interessert i, nemlig hvordan denne indianerstammen faktisk lever.
heisann, så denne tråden først idag....eh..

Jeg releste boken akkurat, og det slo meg: det står faktisk ikke så veldig mye om indianerene.

Boken er jo et sosial-antropologisk studium, og derav språket.
Men, klarer man å lese seg forbi (den kjedelige) begynnelsen, så kommer gull-kornene etterhvert.

Det rare er at hver gang jeg leser boken med litt mellomrom mellom gangene, så virker det som en helt annerledes bok. Det jeg leste for 5år siden, er ikke det jeg leste nå!

Mine behov for input har endret seg fra praktiske baby-ting, til å leve med en 3åring i et veldig "moderne" og barne(behov)-fientlig hverdag.

Så slik synes jeg det er en bok for alle. man leser det man behøver (da mener jeg at man legger merke til det man er oppptatt av akkurat nå).

Vi reiser på 2u ferie uten PCèn (hjelp så deilig...).
Så det får vente med annmeldelse fra meg til da.
Do good anyway." Kent M. Keith.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:54.

HOVEDSIDER