Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Det å være forelder > Søsken- på godt og vondt

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 06-02-2009, 16:18
svisj sin avatar
svisj svisj er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 4,136
svisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond repute
Standard "Jeg elsker deg..."

"...for bestandig, søsteren min", sa Kråka da vi skiftet på Lillefrø tidligere i dag.

Et magisk øyeblikk!

De tidligste kunnskaper ligger tyngst i kroppen.
Svar med sitat
Gammel 06-02-2009, 16:27
Krusedull sin avatar
Krusedull Krusedull er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 8,874
Krusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond reputeKrusedull has a reputation beyond repute
Standard

www.krusedull.net
Svar med sitat
Gammel 06-02-2009, 17:41
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Så nydelig!

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 06-02-2009, 18:58
svisj sin avatar
svisj svisj er offline
Senior Member

Meldinger: 4,136
svisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond repute
Standard

...og ca en time etterpå sa hun: "Jeg vil ikke dele lekene mine med Lillefrø...", så det er mangefasettert å ha en søster, altså.

De tidligste kunnskaper ligger tyngst i kroppen.
Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 18:06
Lille Bill Lille Bill er offline
Senior Member

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,162
Lille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond reputeLille Bill has a reputation beyond repute
Standard

He he... Veldig fint. Og fint at det gaar i bergogdalbane! Det gjoer det litt hos oss om dagen ogsaa...

Mammaen til Booo juni 2005
lille M januar 2008
Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 21:37
Kvann Angelica sin avatar
Kvann Angelica Kvann Angelica er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,620
Kvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond reputeKvann Angelica has a reputation beyond repute
Standard

Søskenkjærlighet... på godt og vondt.
Det er fantastisk å oppleve.

Det er lite som kan smelte ett mammahjerte så mye som når jeg ser Alveprinsessa og Månestråle sammen på sitt beste.
Når jeg ser omsorgen de har for hverandre, og den kjærligheten bare de kan gi hverandre.
Svar med sitat
Gammel 24-02-2009, 20:45
Ferskna Ferskna er offline
Gjest

Medlem siden: Aug 2006
Sted: på landet, nær byen..
Meldinger: 693
Ferskna has a brilliant futureFerskna has a brilliant futureFerskna has a brilliant futureFerskna has a brilliant futureFerskna has a brilliant futureFerskna has a brilliant futureFerskna has a brilliant futureFerskna has a brilliant futureFerskna has a brilliant futureFerskna has a brilliant futureFerskna has a brilliant future
Standard

Ja det er utrolig når de gir uttrykk for følelsene sine på den måten.
Svar med sitat
Gammel 24-02-2009, 21:23
Sally sin avatar
Sally Sally er offline
Senior Member

Meldinger: 6,171
Sally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond repute
Standard

Det jeg synes er mest fantastisk er å se evnen som vår storebror har til OMSORG. Den viser seg tydligst ovenfor lillesøstra, og det er utrolig rørende og godt å se. Jeg må innrømme at jeg blir stolt når jeg ser han videreføre den omsorgen og omtanken som vi har gitt til han til de som er mindre enn han.
Men det er ikke bare idyll her heller altså, de er søsken på godt og vondt. Men det slår meg hver dag at det er en veldig berikelse for dem å ha hverandre.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:16.

HOVEDSIDER