Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Om Søvn > Samsoving

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15-05-2006, 21:10
olive sin avatar
olive olive er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 498
olive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant future
Standard

Det hadde vært flott å se denne artikkelen i div. norske aviser/magasiner, ja... ...og som oppslag på Helsestasjonen!

27.01.02 & 27.11.05
Svar med sitat
Gammel 15-05-2006, 21:37
Essa sin avatar
Essa Essa er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 888
Essa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond reputeEssa has a reputation beyond repute
Standard

Jeg skjønte ikke siste avsnittet på side 1 jeg... Kan noen gi meg en kjapp oversettelse på akkurat det??

"It isn't what you do - it's the way you do it!"
Svar med sitat
Gammel 15-05-2006, 22:41
Irja sin avatar
Irja Irja er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 6,636
Irja has a reputation beyond reputeIrja has a reputation beyond reputeIrja has a reputation beyond reputeIrja has a reputation beyond reputeIrja has a reputation beyond reputeIrja has a reputation beyond reputeIrja has a reputation beyond reputeIrja has a reputation beyond reputeIrja has a reputation beyond reputeIrja has a reputation beyond reputeIrja has a reputation beyond repute
Standard

jippi, så bra artikkel

"Når du bor, bo nær bakken.Når du tenker gjør det enkelt.Ved konflikt, vær rettskaffen og generøs.Når du styrer, unngå å kontrollere.Når du arbeider, gjør det som gleder deg.Når du lever med familien, vær helt til stede."
Tao Te Ching
Svar med sitat
Gammel 15-05-2006, 22:55
Tillan 74 sin avatar
Tillan 74 Tillan 74 er offline
Senior Member

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Tot`n
Meldinger: 1,135
Tillan 74 has a reputation beyond reputeTillan 74 has a reputation beyond reputeTillan 74 has a reputation beyond reputeTillan 74 has a reputation beyond reputeTillan 74 has a reputation beyond reputeTillan 74 has a reputation beyond reputeTillan 74 has a reputation beyond reputeTillan 74 has a reputation beyond reputeTillan 74 has a reputation beyond reputeTillan 74 has a reputation beyond reputeTillan 74 has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Stine75
Jeg skjønte ikke siste avsnittet på side 1 jeg... Kan noen gi meg en kjapp oversettelse på akkurat det??
Først:kjempefin artikkel!

Er ikke noen kløpper i Engelsk, men det siste avsnittet henviser til Gina Ford, om at hun mener samsoving er ødeleggende for familien og fører til at foreldrene havner på forskjellige rom og mor blir helt utslitt av søvnmangel.. (fritt etter hukommelsen)
Hun mener man bør begynne med "søvntrening" allerede når barnet er noen få uker gamle..
Gammel 15-05-2006, 23:21
løvemamma sin avatar
løvemamma løvemamma er offline
Senior Member

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,200
løvemamma has a reputation beyond reputeløvemamma has a reputation beyond reputeløvemamma has a reputation beyond reputeløvemamma has a reputation beyond reputeløvemamma has a reputation beyond reputeløvemamma has a reputation beyond reputeløvemamma has a reputation beyond reputeløvemamma has a reputation beyond reputeløvemamma has a reputation beyond reputeløvemamma has a reputation beyond reputeløvemamma has a reputation beyond repute
Standard

Tenk å ha fått forskningen hennes inn i den Spebarnsboken som blir delt ut på fødeavdelingene...

Store Løve 08.08.03
Lille Løve 16.04.07
Svar med sitat
Gammel 15-05-2006, 23:27
Eowyn Eowyn er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 4,126
Eowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond repute
Standard

Printet ut artikkelen og la den ut på HS i dag. Får bare håpe den ikke blir fjernet av skeptiske helsesøstre...
Gammel 15-05-2006, 23:34
La Luna sin avatar
La Luna La Luna er offline
Senior Member

Meldinger: 1,506
La Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond reputeLa Luna has a reputation beyond repute
Standard

For en flott artikkel!!! Etter å ha lest artikkelen, ble sambo endelig overbevist om at samsoving er best, han også! Definitivt! Takk skal du ha Line Tamara!

Skal printe ut artikkelen, og legge den ut her og der, bla.a til stemor som er helsesøster... Endelig noe å slå i bordet med!
Gammel 16-05-2006, 09:48
olive sin avatar
olive olive er offline
Senior Member

Sted: Vestfold
Meldinger: 498
olive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant futureolive has a brilliant future
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Elvira
Printet ut artikkelen og la den ut på HS i dag. Får bare håpe den ikke blir fjernet av skeptiske helsesøstre...
Jippi! Du er tøff altså!
Jeg skal hvertfall nevne artikkelen på neste barseltreff. Er vel ikke så tøff (ennå) at jeg kommer med en bunke flygeblad... Men takk til deg som gjør det (jobber du i helsesektoren, kanskje?), det er bare sååååå bra!

27.01.02 & 27.11.05
Svar med sitat
Gammel 16-05-2006, 11:42
Sally sin avatar
Sally Sally er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 6,171
Sally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond reputeSally has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Elvira
Da skal jeg se etter om jeg ser den der når vi skal på kontroll på torsdag!
Gammel 16-05-2006, 12:13
Eowyn Eowyn er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 4,126
Eowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond reputeEowyn has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Maritel
Da skal jeg se etter om jeg ser den der når vi skal på kontroll på torsdag!
Hadde store planer om å legge ut flere stykker der i dag, jeg har en følelse av at det ene eksemplaret jeg la ut vil forsvinne temmelig fort. Enten fordi det blir for "kjerringa mot strømmen" eller fordi det vekker nysgjerrighet.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:50.

HOVEDSIDER