Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Utenfor Tema > Barn/familierelatert > Utstyrsdebatten

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26-01-2007, 13:58
Equisetum sin avatar
Equisetum Equisetum er offline
Senior Member

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 1,710
Equisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond repute
Standard

Det jeg har vært mest fornøyd med, som har vært i bruk til begge mine og garantert blir brukt til mageboeren og må være didymossjalet og mor signes babyteppe. Og ull, ull og atter ull. :fanatiker:

Leandervuggen var vel ikke uunnværlig akkurat, men veldig fin å se på.

Det verste jeg har vært borti må være bleiebøtte. Vi fikk en slik av svigermor, men kastet den kjapt.

Livet kjem ikkje, livet er.
Svar med sitat
Gammel 27-01-2007, 11:30
Sunshine sin avatar
Sunshine Sunshine er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 2,796
Sunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond repute
Standard

Gro Nylander: Mamma for første gang
"Babies will wean and someday they will sleep through the night. This high maintenance stage of nighttime parenting will pass. The time in your arms, at your breast, and in your bed is a relatively short while in the life of a baby, yet the memories of love and availability last forever."
Dr William Sears
Svar med sitat
Gammel 27-01-2007, 12:59
tryllepiken sin avatar
tryllepiken tryllepiken er offline
Senior Member

Medlem siden: Jan 2007
Sted: vestlandet
Meldinger: 546
tryllepiken is a splendid one to beholdtryllepiken is a splendid one to beholdtryllepiken is a splendid one to beholdtryllepiken is a splendid one to beholdtryllepiken is a splendid one to beholdtryllepiken is a splendid one to beholdtryllepiken is a splendid one to behold
Thumbs up Gro Nylander-jaaa!

Er så enig i at Mamma for første gang er en nydelig bok å ha-jeg fikk den da jeg var gravid,og den hjalp meg masse med tanke på spørsmål knyttet opp mot amming.Anbefaler den til alle!!
Svar med sitat
Gammel 27-01-2007, 16:59
vil vil er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Innlandet
Meldinger: 491
vil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to behold
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Sunshine
Gro Nylander: Mamma for første gang
Enig!!! Men glem det som står om at pappaer ikke er så nyttige den første tiden!!!!!!
Svar med sitat
Gammel 27-01-2007, 17:03
vil vil er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Innlandet
Meldinger: 491
vil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to beholdvil is a splendid one to behold
Standard

På Nille har de "golvpuslespill", store med tall på.
De er suverene å legge et leketeppe på, f.eks, for de er laget av et materiale som isolerer.
Svar med sitat
Gammel 27-01-2007, 19:57
Gyda sin avatar
Gyda Gyda er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Jæren
Meldinger: 7,955
Gyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av vil
På Nille har de "golvpuslespill", store med tall på.
De er suverene å legge et leketeppe på, f.eks, for de er laget av et materiale som isolerer.
Viktig med det leketeppet oppå, for slike matter inneholder gjerne ftalater som ikke er spesielt sunne å få i seg for en liten kropp (ikke for store heller, men vi tygger stort sett ikke på sånt )
Gammel 27-06-2008, 10:15
FruLykkelig sin avatar
FruLykkelig FruLykkelig er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 119
FruLykkelig has a spectacular aura aboutFruLykkelig has a spectacular aura aboutFruLykkelig has a spectacular aura about
Standard

Dette hadde vi ikke klart oss uten:

- Bæresjal
- Bleier
- Ullklær
- Teppe fra nøstebarn
- Bilstol

Dette var bortkastet for vår del:

- Bagvogn, brukte ikke vogn før 9-10 mnd.
- Stellebord med badekar, vokser ut av badekaret med en gang og styr å få oppi og ut vannet.
- Vippestol
- Smokker
- Flasker
- Ammepute
- Babyklær med hette og kjoler
- Babybjørn
- Vugge
- Helsesøster (og en del andre) sine dumme råd!!!

Neste gang vil jeg også ha:

- En gyngestol

Sist endret av FruLykkelig; 27-06-2008 kl 10:21
Svar med sitat
Gammel 27-06-2008, 10:17
FruLykkelig sin avatar
FruLykkelig FruLykkelig er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 119
FruLykkelig has a spectacular aura aboutFruLykkelig has a spectacular aura aboutFruLykkelig has a spectacular aura about
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av tryllepiken
Er så enig i at Mamma for første gang er en nydelig bok å ha-jeg fikk den da jeg var gravid,og den hjalp meg masse med tanke på spørsmål knyttet opp mot amming.Anbefaler den til alle!!
Ja en super bok, den skulle jeg så absolutt ha hatt før fødsel!!! Leste den dessverre ikke før lillemor var 6 mnd.
Svar med sitat
Gammel 27-06-2008, 10:36
CarinaNV CarinaNV er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 5,369
CarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond reputeCarinaNV has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av FruLykkelig

Dette var bortkastet for vår del:

.......

- Helsesøster (og en del andre) sine dumme råd!!!

Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:10.

HOVEDSIDER