Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Utenfor Tema > Barn/familierelatert > Utstyrsdebatten

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 14-06-2005, 10:01
Soleil Soleil er offline
Senior Member

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 2,571
Soleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond repute
Standard

Jeg fulgte ett mønster, så det var veldig enkelt egentlig. Tror det ser mer vanskelig ut enn det det var, men stort så litt arbeid var det.
Mye annet fint her og...tror jeg må få meg symaskin jeg og..
Svar med sitat
Gammel 14-06-2005, 10:33
Takhisis sin avatar
Takhisis Takhisis er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,618
Takhisis has much to be proud ofTakhisis has much to be proud ofTakhisis has much to be proud ofTakhisis has much to be proud ofTakhisis has much to be proud ofTakhisis has much to be proud ofTakhisis has much to be proud ofTakhisis has much to be proud ofTakhisis has much to be proud ofTakhisis has much to be proud of
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av heidimor79
Jeg har brodert ett babyteppe...
Prøvde å brodere smekkene som hører til det babyteppet der jeg.Gav opp!Klarer bare å brodere korssting på ordentlig sånn stoff med hull i...

Men jeg strikket et babyteppe mens jeg var gravid.Og siden jeg ikke får dumme fotoknudsen-sida til å virke så får jeg vel legge det som vedlegg.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg P1010003.JPG (36.9 KB, 342 visninger)

http://tussabloggen.blogspot.com/
Svar med sitat
Gammel 14-06-2005, 13:55
Silje sin avatar
Silje Silje er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Tallinn, Estland
Meldinger: 701
Silje is a splendid one to beholdSilje is a splendid one to beholdSilje is a splendid one to beholdSilje is a splendid one to beholdSilje is a splendid one to beholdSilje is a splendid one to behold
Standard

Litt av det eg har strikka:

BABYSLYNGA
Maya Wrap-slyngene
ERGO bæreselen
Svar med sitat
Gammel 14-06-2005, 14:27
Julia Julia er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,963
Julia has a reputation beyond reputeJulia has a reputation beyond reputeJulia has a reputation beyond reputeJulia has a reputation beyond reputeJulia has a reputation beyond reputeJulia has a reputation beyond reputeJulia has a reputation beyond reputeJulia has a reputation beyond reputeJulia has a reputation beyond reputeJulia has a reputation beyond reputeJulia has a reputation beyond repute
Standard

så flinke dere er!
Svar med sitat
Gammel 14-06-2005, 15:11
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Det har da blitt litt...

Har laget stelleveske, strikkedress, ringslynge, to vogntepper, mei-tai og underlag til sportsvogn. De to siste har jeg ikke bilde av
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Stelleveske.jpg (34.8 KB, 344 visninger)
Filtype: jpg Stelleveske2.jpg (25.3 KB, 327 visninger)
Filtype: jpg ringslynge.jpg (33.2 KB, 321 visninger)
Filtype: jpg M-med-strikkedress.jpg (26.2 KB, 323 visninger)

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 14-06-2005, 15:12
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

...

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 14-06-2005, 15:22
Nøste sin avatar
Nøste Nøste er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,015
Nøste has a spectacular aura aboutNøste has a spectacular aura aboutNøste has a spectacular aura about
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av fjummsi
Det har da blitt litt...

Har laget stelleveske, strikkedress, ringslynge, to vogntepper, mei-tai og underlag til sportsvogn. De to siste har jeg ikke bilde av
Så tøff den stelleveska var!
Gammel 14-06-2005, 15:28
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

WOW!!! Blir helt målløs over hvor flinke dere er! Vet ikke om jeg skal legge ut noen bilder jeg........

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 14-06-2005, 16:02
Calliope sin avatar
Calliope Calliope er offline
Senior Member

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,949
Calliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond reputeCalliope has a reputation beyond repute
Standard waldorf dolls

Sitat:
Opprinnelig postet av Lavendel
Så mye flott! Får liksom aldri gjort så mye håndarbeid, og for all del... jeg kan knapt strikke en lue

Men lagde noen waldorfdukker til ungene, den stripete var til Ylva da hun ble født, den grønne til Leander, men den har vi mista :snufs: Skal lage en til lille babyen også, bare finne riktig stoff først.
Så er planen videre å strikke et babyteppe i merinoull (helt enkelt fram-og-tilbake-opplegg) og sy snøggelbøggel. Fikk symaskin til jul, så jeg tror kanskje jeg bør begynne å bruke den snart

do you have a pattern for these? i'd love to make some for my girls!!
Svar med sitat
Gammel 14-06-2005, 16:12
Andrea Andrea er offline
Senior Member

Sted: Bærum
Meldinger: 957
Andrea is a glorious beacon of lightAndrea is a glorious beacon of lightAndrea is a glorious beacon of lightAndrea is a glorious beacon of lightAndrea is a glorious beacon of lightAndrea is a glorious beacon of light
Standard

Kan knapt å lappe sammen dusken bamse innimellom jeg, og den er slett ikke pen etterpå....
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:06.

HOVEDSIDER