Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Det å være forelder

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26-02-2014, 23:15
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard Mamma var alltid......

Se X antall år frem i tid. Hva ønsker du at ungen(e) din(e) sier om deg?
Gammel 26-02-2014, 23:15
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Jeg håper den voksne Arvingen sier at "mamma var alltid på min side".. Jeg håper han ser at uansett, så forsøkte jeg alltid å se ting fra hans ståsted, og jeg forsøkte å alltid være på han side.

Om jeg får velge en til, så håper jeg han føler at jeg alltid var tilgjengelig. Tilstede når han trengte meg. Tilstede når han kom sliten hjem fra skolen og trengte en klem og en nybakt brødskive.
Belladonna (26-02-2014)
Gammel 26-02-2014, 23:31
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

...tilstede, kjærlig og varm.

Jeg ønsker vel at mine barn aldri skal være i tvil om at min kjærlighet for dem overskrider alle grenser.

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Følgende 3 medlemmer liker petunia sin post:
*LoveBugMama* (26-02-2014), Belladonna (26-02-2014), Nselk (27-02-2014)
Gammel 27-02-2014, 09:48
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 10,022
Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard

Spørsmålet ditt fikk meg til å tenke på denne sangen:

http://www.youtube.com/watch?v=tXqQp10hkbs

Utrolig fin... Og ja - what she said

When you accept what is, what is changes.
Svar med sitat
Medlemmer som liker Ingrid sin Post:
petunia (27-02-2014)
Gammel 27-02-2014, 11:09
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Den sangen fikk meg til å tenke på en ting til som jeg håper de får med seg...

jeg ønsker at de skal tenke på meg som en som alltid var ærlig mot seg selv.

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:55.

HOVEDSIDER