Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Om bæring > Bæregalleri

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 30-05-2005, 21:59
MissMoneypenny MissMoneypenny er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 8,134
MissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av moo
Sikkert et VELDIG dumt spørsmål, men ... Jeg brukte en sånn til mine to barn (ikke veldig mye hjemme, men en del ute og på tur). http://www.wilkinet.co.uk/ Er dette dere kaller for en slynge, eller stiller den i BabyBjørn-klassen? *litt flau moo som viser frem sin uvitenhet*
Jeg har en av disse også - og om den stiller i babybjørn-klassen, så er det i alle fall en Rolls Royce! Synes den er kjempebra!

Men det er nok ingen slynge, nei. Hvis du ser på www.babyslynga.no - så ser du helt klart forskjellen, slynga består bare av et tøystykke, ofte med regulerbare ringer.
Svar med sitat
Gammel 30-05-2005, 22:04
ElinM ElinM er offline
Ikke tilstede

Meldinger: 1,118
ElinM has a brilliant futureElinM has a brilliant futureElinM has a brilliant futureElinM has a brilliant futureElinM has a brilliant futureElinM has a brilliant futureElinM has a brilliant futureElinM has a brilliant futureElinM has a brilliant futureElinM has a brilliant futureElinM has a brilliant future
Standard

Sitat:
Sikkert et VELDIG dumt spørsmål, men ... Jeg brukte en sånn til mine to barn (ikke veldig mye hjemme, men en del ute og på tur). http://www.wilkinet.co.uk/ Er dette dere kaller for en slynge, eller stiller den i BabyBjørn-klassen? *litt flau moo som viser frem sin uvitenhet*
Dette vil jeg vel kalle en bæresele, men den ser langt bedre ut for barnet enn en Babybjørn - ser ut til å gi mye mer støtte, og bena har den riktige spriken. Hvor god den er å bære er vanskeligere å vurdere ut fra bildet. Sjal og slynger består rett og slett av et tøystykke (og ringer).
Svar med sitat
Gammel 30-05-2005, 22:05
Sunshine sin avatar
Sunshine Sunshine er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 2,796
Sunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MissMoneypenny
Jeg har en av disse også - og om den stiller i babybjørn-klassen, så er det i alle fall en Rolls Royce! Synes den er kjempebra!

Men det er nok ingen slynge, nei. Hvis du ser på www.babyslynga.no - så ser du helt klart forskjellen, slynga består bare av et tøystykke, ofte med regulerbare ringer.
Har du og en slik? Ja, den er meget behagelig for begge to i hvert fall. Men jeg ble litt skremt til å begynne med av metervis av "stropper" som skulle vikles rundt og rundt! Jeg ser tilbake på tiden med den som utrolig koselig, og skulle ønske jeg hadde brukt den mer. Tanken om å bruke den hjemme slo meg rett og slett ikke. De kaller den forresten en "sling" på websiden, men ordet blir kanskje brukt litt forskjellig?

Eneste problem jeg fikk var å gå på offentlig toalett etter hvert som barna ble litt større - beina deres dinglet litt i en ubehagelig retning!
"Babies will wean and someday they will sleep through the night. This high maintenance stage of nighttime parenting will pass. The time in your arms, at your breast, and in your bed is a relatively short while in the life of a baby, yet the memories of love and availability last forever."
Dr William Sears
Svar med sitat
Gammel 30-05-2005, 22:09
MissMoneypenny MissMoneypenny er offline
Senior Member

Meldinger: 8,134
MissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond reputeMissMoneypenny has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Har du og en slik? Ja, den er meget behagelig for begge to i hvert fall. Men jeg ble litt skremt til å begynne med av metervis av "stropper" som skulle vikles rundt og rundt! Jeg ser tilbake på tiden med den som utrolig koselig, og skulle ønske jeg hadde brukt den mer. Tanken om å bruke den hjemme slo meg rett og slett ikke. De kaller den forresten en "sling" på websiden, men ordet blir kanskje brukt litt forskjellig?

Eneste problem jeg fikk var å gå på offentlig toalett etter hvert som barna ble litt større - beina deres dinglet litt i en ubehagelig retning!
Ja, det var utrolig mye reimer som skulle snurres....men når de først var snurret på plass var den utrolig behagelig å bære med - så mye tettere til kroppen enn en babybjørn.

Men slynga er mye enklere å putte barnet oppi, og kan brukes lenger, synes jeg. Jeg bruker ikke Wilkinet'en lenger på min 11-kilos gigant, selv om jeg sikkert kunne ha brukt den på ryggen.
Svar med sitat
Gammel 30-05-2005, 22:12
Sunshine sin avatar
Sunshine Sunshine er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 2,796
Sunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond reputeSunshine has a reputation beyond repute
Standard

Ååå, jeg får slik lyst på en varm sovende liten baby surret fast på kroppen min igjen. *moo drømmer seg vekk*
"Babies will wean and someday they will sleep through the night. This high maintenance stage of nighttime parenting will pass. The time in your arms, at your breast, and in your bed is a relatively short while in the life of a baby, yet the memories of love and availability last forever."
Dr William Sears
Svar med sitat
Gammel 31-05-2005, 15:42
Nøste sin avatar
Nøste Nøste er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,015
Nøste has a spectacular aura aboutNøste has a spectacular aura aboutNøste has a spectacular aura about
Standard

Må dele litt bilder jeg og

På det øverste bildet har jeg et bæresjal, og det nederste maya wrap-slynga mi.
Vedlagte bilder

Gammel 04-06-2005, 14:00
Soleil Soleil er offline
Senior Member

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 2,571
Soleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond reputeSoleil has a reputation beyond repute
Standard

Endelig kan jeg også legge inn ett bilde her. Etter mye knoting, prøving og feiling, begynner jeg endelig å få taket på slynga.
Svar med sitat
Gammel 04-06-2005, 14:19
lucifer81 sin avatar
lucifer81 lucifer81 er offline
Senior Member

Sted: oslo
Meldinger: 5,774
lucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av heidimor79
Endelig kan jeg også legge inn ett bilde her. Etter mye knoting, prøving og feiling, begynner jeg endelig å få taket på slynga.

kult! også så fin farge! det er nemlig den jeg også har!
er så deilig når man endelig for teken på det!
Like the blood that unites us all.
Man did not weave the web of life,
He is merely a strand in it.
Whatever he does to the web,
He does to himself.
Svar med sitat
Gammel 10-06-2005, 19:23
lucifer81 sin avatar
lucifer81 lucifer81 er offline
Senior Member

Sted: oslo
Meldinger: 5,774
lucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond reputelucifer81 has a reputation beyond repute
Standard en særdeles sliten gutt etter å ha vært på treff idag!

Like the blood that unites us all.
Man did not weave the web of life,
He is merely a strand in it.
Whatever he does to the web,
He does to himself.
Svar med sitat
Gammel 10-06-2005, 20:25
Silje sin avatar
Silje Silje er offline
Senior Member

Sted: Tallinn, Estland
Meldinger: 701
Silje is a splendid one to beholdSilje is a splendid one to beholdSilje is a splendid one to beholdSilje is a splendid one to beholdSilje is a splendid one to beholdSilje is a splendid one to behold
Standard

Klokka 22.30: Oscar er utslitt (men i godt humør) etter lang flyreise og stort bryllup. Men mamma hadde det kjekt!

BABYSLYNGA
Maya Wrap-slyngene
ERGO bæreselen
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:14.

HOVEDSIDER